مدرسه ی علوم و فنون جادوگری هاگوارتز

مکانی برای آموختن فنون و ظرایف هنر جادوگری

مدرسه ی علوم و فنون جادوگری هاگوارتز

مکانی برای آموختن فنون و ظرایف هنر جادوگری

باز هم سلام

من هستم دوستان عزیز...من همیشه به اینجا سر میزنم...

اگر هنوز فعال هستید خبری از خودتون به من بدید

شاید کار دیگری نتوانیم بکنیم اما میتوانیم هنوز با هم حرف بزنیم و به یاد داشته باشیم که این مدرسه خواستگاه تمام مدرسه های امروز دنیای مجازی ست.



با تشکر از همه ی شما

هرمیون جین گرنجر(دامبلدور ششم)

مدیر مدرسه ی علوم فنون جادوگری هاگوارتز

ا
نظرات 7 + ارسال نظر
احسان چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 23:40 http://hpfan.ir

سلام هرمیون جان!
سال نوت مبارک!
خوبی؟ خوشی؟ سلامتی؟ :)
چه خبرا؟
یادش بخیر زمانایی که اینجا بودیم...
هرمیون ، دامبلدور رو یادته؟ ادعای وزارت کرد ، من معاونش شدم و ...؟ :D
تبریزی بود و یه زلزله اومد و دیگه ازش خبری نشد.
من الان بعد 2 سال رفتم به وبلاگای قدیمیم سر زدم ، دیدم بیچاره اومده واسم پیام گذاشته ، من بالاخره برگشتم... زود بیا کارو ادامه بدیم :D

ولی جدا ، چرا یه دفه همه چی خوابید؟ آخرین پست تو وزارت مال سال 92 هست ، اینجا دیگه کار نمیکنه و همه بیخیال شدن.
یه عده درگیر کار و زندگی ، بقیه چی؟

پاسخ مدیر: سلام احسان! آره یادمه یه چیزایی...یادش بخیر...
نمیدونم...من که درگیر زندگیم اما اینجا رو هم دوست دارم و گاهی سر میزنم
همه چی عوض شده...دیگه بچه های الان مثل زمان بچگی ما نیستن...سرشون خیلی شلوغتر از اینه که بخوان خیال ببافن...

Satan سه‌شنبه 18 فروردین 1394 ساعت 15:18

واقعا یاد اون روزایی که هری پاتر اینقدر رو دور بود بخیر....
تو تمام این چند سال از هیچ کتابی به اندازه هری پاتر خوشم نیومده با وجود این همه کتاب فانتزی....
امیدوارم همیشه موفق باشید.

پاسخ مدیر:
دقیقا...منم همینطور. اون روزا دیگه تموم شدن متاسفانه و حال و هوای ما دیگه مثل قبل نمیشه...

منم ای کموبیش سر رفته
ولی هر چی باشه بهتر اَ این مدرسه مشنگاس

پاسخ مدیر: واقعا بهتره!!!

آهان راستی عیدتون مبارک
اصن یادم نبود تبریک بگم
ببخشید دیگه

پاسخ مدیر: ممنونم عزیزم. تو هم عیدت مبارک

من تقریباً فعالم
شما معمولاً کی میاین اینجا؟

پاسخ مدیر:
چند رو یکبار میام...معمولا

سلام خانم مدیر
خوب هستین؟
چه خبر؟

پاسخ مدیر:
سلام امیر محمد،من خوبم...مرسی. هیچی والا. حوصله م سر رفته از تعطیلات به درد نخور عید!

کوردلیا ویزلی جمعه 8 اسفند 1393 ساعت 11:50

روزای خوبی بود... گرچه من مدت زیادی حسش نکردم. اما همین که تونستم تجربه اش کنم و نقشی داشته باشم منو خوشحال می کنه. چرا هرچی که خوبه زود تموم میشه؟

پاسخ مدیر: سوال خوبیه...واقعا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد