مدرسه ی علوم و فنون جادوگری هاگوارتز

مکانی برای آموختن فنون و ظرایف هنر جادوگری

مدرسه ی علوم و فنون جادوگری هاگوارتز

مکانی برای آموختن فنون و ظرایف هنر جادوگری

بازگشت مدیر

سلام!

من برگشتم به مدرسه دوستان عزیزم.

اگر اساتید محترم هنـــــــوز به اینجا سر میزنن،ازشون ممنون میشم که بهم یه خبر بدن که هستن.

اون وقت من اطلاعیه میدم و اعلام آمادگی میکنم و هنگامی که تعداد دانش آموزان به حد نصاب یعنی "ده نفر" رسید ترم رو شروع میکنیم.


ضمنا باید به فکر یک معاون جدید هم باشم،ملیکا گرنجر توی این مدت به مدرسه سر نزده بود.البته سمت ایشون اینجا موجود خواهد موند اما ظاهرا یک معاون برای مدرسه ی بزرگ ما کمه.

و در آخر یک تشکر بسیار ویژه دارم ا جناب پروفسور زندی اسنیپ که در این مدت طولانی غیبت من،دائما به ما سر زدن و نگذاشتن مدرسه خالی بمونه و همینطور دانش آموز وفادار،امیر محمد پاتر بسیار عزیز که همیشه همراه ما بوده


با تشکر از همه ی شما

هرمیون جین گرنجر(دامبلدور ششم)

مدیر مدرسه ی علوم فنون جادوگری هاگوارتز