مدرسه ی علوم و فنون جادوگری هاگوارتز

مکانی برای آموختن فنون و ظرایف هنر جادوگری

مدرسه ی علوم و فنون جادوگری هاگوارتز

مکانی برای آموختن فنون و ظرایف هنر جادوگری

اطلاعیه ی شروع ترم نوزدهم و اخراج دو تن از اساتید

سلام 

من معاون گرنجر هستم و مایلم به تون بگم ترم جدید در شرف اغاز است!


خب باید با کمال تاسف بگم پروفسور لوپین و اگادئوس اسنیپ اخراج هستند!و این اخراج کار خودمن هست و خانم مدیر فقط تایید کردند وگرنه خودم تصمیم به اخراج گرفتم.......


دلایل پروفسور لوپین:ایشان در روزی که میبایست تدریس میکردند تدریس نکردند و بعدش هم گفتند چون کسی در مدرسه نیست!!!!!!!!!!!!! ایشون نباید پررویی میکردند و اگر مشکلی داشتند باید به ما اطلاع میدادند ولی پروفسور لوپین اگر توضیحی دارید همینجا بدید شاید تجدید نظر کنم!


دلایل پروفسور اسنیپ:ایشان از پروفسور ریاضیات جادویی قبلی کپی برداری کردند و به تذکر ما اهمیتی نداند....در وضعیت ایشان تجدید نظری وجود ندارد!

و حالا برنامه ترم جدید:



شوخی های بی خطر جادویی
(بلک)
یکشنبه
10 شهریور
ستاره شناسی
(سینسترا)
سه شنبه
12 شهریور
معجون سازی
(زندی اسنیپ)
پنجشنبه
14 شهریور
پرواز جادویی
(کوردیلیا ویزلی)
 
شنبه
16 شهریور
دفاع در برابر جادوی سیاه
(لانگ باتم)
دوشنبه
18 شهریور
افسونهای خانه داری
(گرنجر)
 
چهارشنبه
20 شهریور
موجودات جادویی (جسیکا)                                          جمعه

                                                                         22شهریور              

 

خوب مایلم جانشین پروفسور هوچ (کوردیلیا ویزلی)را به شما معرفی کنم!

ایشان تا یکسال دیگه مسئولیت تدریس این درس را بر عهده دارند!


و اکنون استاد جدیدی به جمع ما پیوستند!پروفسور جسیکا که تدریس موجودات جادویی را بر عهده دارند!تبریک میگم پروفسور جسیکا!


خب تمامی دانش اموزان و اساتید اعلام امادگی کنند!

به یاد داشته باشید هرکس که اعلام امادگی نکند حق شرکت در کلاسها را ندارد و هر استادی که اعلام امادگی نکند براشون مرخصی حساب میشه!

هر مشکلی هم داشتید معاون گرنجر در خدمت شماست!

دوستدار شما


معاون مدیر

*ملیکا گرنجر*

نظرات 74 + ارسال نظر
راشن چهارشنبه 6 فروردین 1393 ساعت 21:09 http://HARRYPOTTER

ﺧﺎﻧﻢ ﻣﺪﻳﺮ ﻣﻦﺗﻤﺎﻣﻲ ﺍﻳﻦ ﻛﺎﺭﻭﺍﻧﺠﺎﻡ ﺩﺍﺩﻡ ﻣن ﻛﺎﺭ ﺍﺳﻨﻴﺐ ﻫﻮﺝ ﻟﺮﺩ ﻭﺭﺩ ﺍﻣﻴﺮﻣﺤﻤﺪ ﺑﺎﺗﺮﻭ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺩﺍﺩﻡ ﻣﻦ ﻓﻘﻄ 10ﺳﺎﻝ دارم

پاسخ مدیر: ای جان دلم! 10 سالته؟ خیلی خوبه که وارد دنیای مجازی شدی.مرسی که کارا رو انجام دادی

النا بلک جمعه 5 مهر 1392 ساعت 10:38

خانم مدیر من 15سالمه.

مدیر: خوبه عزیزم.اما معاون سن تورو میخواست
---------------------------
خخخخخخخخخ چ جالب!تاحالا ندیده بودم معاون مدرسه از دانش اموز بزرگ تر باشه !:دیــــــــ

nevil longbottem پنج‌شنبه 4 مهر 1392 ساعت 10:43 http://dark-art-protection-yourself.blogsky.com/

سلام خدمت مدیر/معاون امیدوارم خوب و خوش باشید.به نظر من زودتر ترم رو شروع کنیم تا توی مهر 2 تا ترم داشته باشیم چون بیشتر دبیر های مدارس مشنگی برای 30 مهر امتحان مستمر گذاشتند و بقیه هم در طول آبان.اگه بتونین تو مهر 2 تا ترم داشته باشین که درس های مشنگی هم سبکتر بهتره
ممنون

مدیر: من نمیدونم از مدارس مشنگی خبر ندارم،باید با معاون مشورت کنم
_______________-
معاون:منم با ایشون موافقم خانم مدیر!بهتره بگذاریم!
---------------------------
مدیر: پس خواهشمندم زودتر اینکارو بکن معاون عزیزم

النا بلک چهارشنبه 3 مهر 1392 ساعت 16:10

معاون چی میخواستید بگید؟

معاون:نمیشه بگم النا!
راستی تو چند سالت بود؟

امیر محمّد پاتر چهارشنبه 3 مهر 1392 ساعت 15:40 http://emrooz-e-man.mihanblog.com/

ممنون خانم مدیر دستتون درد نکنه بابت این اجازه که دادین

مدیر:خواهش میکنم عزیزم

النا بلک سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 23:26

سلام خانم مدیر من از نگین خیلی خوشم اومد.همکلاسمون میه دیگه؟!

معاون:بهله عزیزم!در ضمن میخوام یک چیزی بگم اما.....خووووووب نه نمیگم باعث سوء تفاهم میشه!

پروفسور آلستور سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 22:30 http://modi.mihanblog.com

سلام مدیر
مرسی از استثناتون!
اخراج؟
اخراج چیه؟
من استعفا دادم
به خاطر کنکورم
الان گفتم اون مشکل برطرف شد
موفق باشید

مدیر:به من حق بدید که یادم نباشه کیو اخراج کردم و کی استعفا داده...
عذر میخوام که اشتباها گفتم اخراج.خب شما میتونید برگردید سر کارتون
معاون گرنجر! لطفا لینک ایشون رو اضافه کنید و براشون تدریس بذارید

بعله اخه ما رفتیم این مدارس ماگلی تجربی الان حالمون خرابه!

معاون:باهات موافقم!!!!!!!!!!!:دیـ

ایا ترم جدیدی در راه است؟دوشیزه گرنجر؟(مدیر یا معاون)

مدیر:مگه میشه نباشه زندی؟؟ حرفا میزنیا

پروفسور آلستور دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 22:32 http://modi.mihanblog.com

سلام مدیر
نگین نمی تونه فارسی بزنه
مادرش المانیه.اونجا بزرگ شده.
برخی از اصطلاحات رو هم متوجه نمی شه
لطفا استثنا قائل بشید
موفق باشید
پ.ن: راستی جواب من چی شد بابا؟
معاون که توضیح داد براتون!

مدیر: باشه،به خاطر این استثنائی که گفتید اشکال نداره.
جواب سوالتون:علت اخراج شما چی بود پروفسور آلستور؟

امیر محمّد پاتر دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 19:40 http://emrooz-e-man.mihanblog.com/

خانوم مدیر میشه نگین انگلیسی تایپ کنه؟
آخه فارسی واسش سخته

مدیر: قانون مدرسه ست.همیشه هم گفتم! به ایشون اجازه بدم مجبورم به بقیه هم این اجازه رو بدم...نه نمیشه امیر محمد

negin یکشنبه 31 شهریور 1392 ساعت 21:27

bebakhshid man farsi sakhtame benevisam vaghean lotfan ye karish bokonid

مدیر:نمیتونم چنین اجازه ای بدم عزیزم.اینطوری همه از من انتظار دارن که بذارم هرکار خواستن بکنن

مدیر من فکر کردم لحنم بد نبوده بازم معذرت میخوام من که ناراحت نشدم متوجه شوخی بیموردم هم شدم هر نظری هم که بعد از شوخی مسخرم گذاشتم کاملا با لحن شرمنده بودن و متاسف بودن بود!

والا دیگه نمیدونم چطوری عذر بخوام یک اسنیپ از این بیشتر عذر خواهی کنه میمیره باور کنید!

مدیر:نه ما نمیخواهیم بمیری عزیزم.تو باید سالم بمونی و حالا حالا ها مدرسه رو یاری کنی

امیر محمّد پاتر شنبه 30 شهریور 1392 ساعت 21:14 http://emrooz-e-man.mihanblog.com/

سلام
خسته نباشین
خانوم مدیر نگین دوستمه مراقبش باشین حواستون بهش باشه
مرسی
با تشکر
نوکر سر سپرده دامبلدور
امیر محمّد پاتر

مدیر:ای جانم...باشه حتما عزیزم

negin شنبه 30 شهریور 1392 ساعت 21:10

man bayad chi kar konam?

مدیر:لطفا فارسی بنویسید.این اولین قدمه
معاون برای شما توضیح خواهند داد
--------------------
معاون:عزیزم به مدرسه ما خوش اومدی .این فرم رو پر کن!
نام:
نام خانوادگی:
جنس چوبدستی:
رمز تاز(ایمیل یا وبلاگ):
مرسی!

negin شنبه 30 شهریور 1392 ساعت 17:18

salam
man dost amiram
amir mohammad patter
mitonam sabt nam konam?

بله عزیزم

حالا اونقدا هم که بد نبودم مدیر
بودم؟
باشه تشکر از لطفتون من دیگه اصلا شوخی نمیکنم!

مدیر: چه جالب!!! حالا شما ناراحت شدی؟؟؟

النا بلک جمعه 29 شهریور 1392 ساعت 00:42

ترم بعد کی شروع میشه؟

مدیر: به زودی عزیزم

پروفسور زندی زی اسنیپ پنج‌شنبه 28 شهریور 1392 ساعت 18:42 http://arusacesangesabur.blogfa.com

رفتارم تند وزننده بود!معذرت میخواهم دوشیزه گرنجر!

مدیر از این که باعث مکدر شدن خاطرتون شدم عذر خواهم!

همش شوخی بود اخه دیگه سوروس اسنیپی وجود نداره که بخوام براش برم خواستگاری!

مدیر: باشه زندی.اما بدون که هرکی دیگه جای تو بود دیگه باهاش حرف نمیزدم.
به احترام اینکه از روز اول با مدرسه بودی چیزی نمیگم
------------------------------------
معاون:به خاطر خانم مدیر میبخشمت زندی اسنیپ!

النا بلک پنج‌شنبه 28 شهریور 1392 ساعت 17:40

حالا که کلاسا تموم شده چیکار کنم؟

مدیر:زندگی!

پروفسور آلستور سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 22:05 http://modi.mihanblog.com

سلامم
مندیر اول سوال من در پست قبلی رو پاسخ ندادید
معاون گفتند که شما تصمیم می گیرید برای استاد ها.
دوم شما نپرسیدید معاونتون پرسید
موفق باشید

مدیر: کدوم سوال رو پاسخ ندادم دقیقا؟
من تصمیم میگیرم؟؟؟ در چه موردی؟؟ معاون توضیح میدی جریان چیه؟
---------------------------------------------
معاون:خانم مدیر پروفسور الستور میخوان دوباره اینجا تدریس کنند و از انجا که کار رسیدگی به اساتید کار شماست من گفتم بزارید خانم مدیر بیاد:)

پروفسور آلستور سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 17:00 http://modi.mihanblog.com

سلام علیکم
ببخشید مدیر کجاست؟
راستی تبریک می گم سمت جدید رو!
نه جشنواره خورازمی رتبه کشوری اوردیم خواستی بهت توضیح می دم چطوریه.
موفق باشید

مدیر: خب خداروشکر ولی ما که چیزی نپرسیدیم.
-------------------------------------------
معاون:جشنواره خوارزمی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ام.............من چقدر بی سوادم که نمیدونم چیه!
بهله بهله وافعا میدونم رتبه کشوری اوردن چقدر حال میده!
خانم مدیر بتون نگفتم این چند روز که نبودم رفته بودم همدان برای مسابقات کشوری کاراته!
خیلی خوش گذشت و جاتون خالی!
الان خووووووووووووب اره لدفن برام توضیح بده!

پروفسور زندی زی اسنیپ سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 11:53 http://arusacesangesabur.blogfa.com

معاون کوچولو من شمارو برا خودم خواستگاری نکردم که!
من هنوز جوونم هزارتا ارزو دادم صد سال سیا نمیخوام شما زنم بشی داداش بنده(سوروس)از یاد لی لی اومده بود بیرون گفتم برادری رو در حقش تموم کنم اومدم خواستگاری شوما!

اشتباه بزرگی بود!
شما جواب همون اقا امیر حسین ویزلی رو بده!
اصا گرنجرا چه ب اسنیپا(به جز مدیر هرمیون)

مدیر: این آخرین باریه که بهت اخطار میدم زندی! ملیکا معاون منه! دیگه نبینم اینطوری حرف بزنیا! وقتی به گرنجر ها توهین میکنی به من هم توهین میشه
حالا هم دیگه این بحثو تموم کن!!!
________________________________
معاون:
جواب پروفسور الستور رو که دادم بخون!
بخون من کجا بودم.........بخون برای چی رفته بودم!
مجبور میشم یک درس حسابی بت بدم که تا عمر داری سمت قهرمان کشوری کاراته نری!!!!!!!!!!!!!!!!!!
واقعا که!
ب گرنجر ها هم که توهین میکنی!
اخه ادم چقدر پررو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آگادئوس اسنیپ سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 09:12

خیلی خوب بهتون میگم
من کپی کردم چون چیزی نبود
ریاضیات جادویی آخه من اگه ریاضی واقعی تدریس میکردم
همه اعتراض می کردن
ببخشید از این به بعد خودم خلاقیت به خرج می دم

مدیر: خوبه.دیگه کپی نباشه.ما همه مباحث رو از خودمون درمیاریم و تدریس میکنیم! میدونی که این چیزا واقعی نیست.همینطور ریاضیش!
----------------------------------------------
معاون:خب خانم مدیر نمیخوام تو کارتون دخالت کنم ولی ایشون در هرحال باید اخراج بشند!

احسان دوشنبه 25 شهریور 1392 ساعت 23:08 http://ww.hpfan.ir

هرمیون جان، ایمیل زدی، من هم جوابت رو دادم، شما دیگه جوابی ندادی!

مدیر: ببخشید اینروزا اونقدر سرم شلوغه که اصلا نت نمیام.جواب خواهم داد

پروفسور زندی زی اسنیپ دوشنبه 25 شهریور 1392 ساعت 14:28

بامزه شیکر خنده دار چای شیرین شیرین بیان مگه من با تو شوخی دارم!!

مدیر عزیز این معاون خانم که قدر مارو ندونست ولی من واقعا نمیدونم چطور یک نفر به سوروس اسنیپ جواب رد میده!؟

نظر شما در مورد برادر من چیست؟درخواستشو قبول نمیکنید؟

معاون:مگه من با توشوخی کردم؟فقط جوابت رو دادم لدفن اگه جنبه نداری دیگه از این درخواست ها نکن!!!!!!!!!!!!!!

پروفسور آلستور دوشنبه 25 شهریور 1392 ساعت 13:47 http://modi.mihanblog.com

سلام
مدیر خوبی؟
من رو یادتونه
؟
می خواستم ببینم امکان داره ریاضیات رو به صورت پاره وقت تدریس کنم؟
من کنکورم درست شد آخه
بدون کنکور می رم دانشگاه
(مراتب تبریکتون رو اعلام کنید)
موفق باشید
راستی اگه می شه همون دفتر قبلیم:)

معاون:ووووووووووووای سلام پروفسور مودی!:دی اخی من یک زمانی شاگرد خود شما بودم!:دیـــــــــ
در مورد اساتید باید خود خانم مدیر بیاین که فعلا نیومدن اما در مورد کنکور باتون کار دارم!
یعنی چی؟چ جوری؟
تو چ المپیادی قبول شدی عایا؟:دیــــــــــ
عاغا اخه وقتی من خبرهای اینطوری میشنوم ها خیلی خوشحال میشم !

حیف شد واقعا حیف شد!!!!!!!!!!!!!!

من الان به چه امیدی زندگی کنم!؟

معاون:به همون امیدی که این 15 سال زندگی کردی!:دیـــــــــــــ

النا بلک یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 11:03

معاون گرینجر لینک افسون های خانه داری کجاست؟

معاون:سالن عمومی گریفیندور عزیزم

مهشید یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 09:04 http://mahshidkhatere.blogfa.com

سلام

چرا سالن گریفندور رمز داره؟؟؟

معاون:نه رمز نداره که!خودم امتحان کردم!

این یعنی من امیدوار باشم معاون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

راستی رسیدن به خیر!

مدیر نزنید این حرفو من عشقینه رو حالا حالا ها تدریس نمیکنم!

مگه بدیم یکم این معاون گرنجر بخوره بلکه یه فرجی بشه!

معاون:خخخخخخخخخخخخ دستت درد نکنه!!!!!!!!!!!!!!!
خیلی خوب من تصمیم رو گرفتم ....جواب من:..........نه است!!!!!!!!!!!!!

حالا دیگه راحت شدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

امیر محمّد پاتر جمعه 22 شهریور 1392 ساعت 10:20 http://emrooz-e-man.mihanblog.com/

سلام
ببخشید واسه من یه مشکل پیش اومده هنوز هم مشکل درست نشده و دارم بدبخت میشم
نتونستم تو این ترم تو کلاسا شرکت کنم ببخشید عذر میخوام
الان هم تو مسافرتیم از اونجا اومدم که اطلاع بدم
التماس دعا

اشکال نداره امیرمحمد عزیزم خودت رو ناراحت نکن

پروفسور زندی زی اسنیپ چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 20:17

شما خودتون گفته بودید معجون عشقینه رو تدریس نکنم!

هرچند که خودمم از مخالفان سر سخت ایم معجونم!

اشکالی نداره....منم گاهی سختگیری بی مورد میکنم،عشقینه یکی از اون موراد بود
------------------------------------
معاون:ا.........میدونم من نباید دخالت کنم!
ولی.........به نظرم این معجون رو اگه تدریس کنی بد نمیشه!
سختگیری نداره که!

جسیکا چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 00:04 http://jessicawizard.blogfa.com/

سلام میخواستم بگم میشه من شب قبل تدریسو بزارم اخه قراره جمعه برم سر باغمون سگ هامو ببینم

عزیزم بلاگفا که امکان ارسال متن رو در روز و ساعت خاص داره،از این امکان استفاه کن که ساعت و روزش دقیق باشه.اینطوری خودت هم راحت تری!

سعید رایدر سه‌شنبه 19 شهریور 1392 ساعت 17:21

سلام دوستان سایت خیلی پیشرفت کرده و قشنگ شده.

ممنون

النا بلک یکشنبه 17 شهریور 1392 ساعت 21:38

یکی از دوستام میخواد این جا در س بخونه!چی بهش بگم؟

بهش بگو بیاد خوب عزیزم

احسان یکشنبه 17 شهریور 1392 ساعت 19:53

پس هیچی. ممنون!
شاید بعدا گفتم...

هرجور راحتی عزیزم.اما بهتر بود همینجا میگفتی،فوقش تکامنتتو تایید نمیکنم و میام تو سایتت خصوصی جوابشو میدم دیگه

احسان یکشنبه 17 شهریور 1392 ساعت 13:15 http://www.hpfan.ir

سلام هرمیون جان!
خوبی؟ من رو یادت میاد؟ همون هری پاتر دوم بودم.
تو مسنجر میای؟ اگه میای، میشه ایمیلت رو بدی؟ یه کاره خیلی مهم دارم، یه مشکلی هست که شاید بتونی کمکم کنی...
اصلا میشه منو اد کنی؟
moosavie@rocketmail.com

همینجا بگو.من به ایمیلم سر نمیزنم عزیزم

کوردلیا ویزلی شنبه 16 شهریور 1392 ساعت 21:56 http://anne-shirley.persianblog.ir

سلام خانم مدیر. تدریس شد. ببخشید که با تاخیر خبر دادم آخه برای اینکه یادم نره، چند روز زودتر پست رو گذاشتم و دیگه یادم رفت خبر بدم.
کار دیگه ای هم هست که باید انجام بدم? مثل ارائه لیست دانش آموز ها یا کاری مثل این?

نه عزیزم ممنونم.لطف کردی

[ بدون نام ] شنبه 16 شهریور 1392 ساعت 20:59

سلام معاون گرنجر شاگرد جدید نمیخواین؟

چرا میخوایم

امیرحسین ویزلی جمعه 15 شهریور 1392 ساعت 12:43 http://download100.blogsky.com/

من شما تشکر کردم خانم هریمون گرنجر خیلی ازتون ممنونم واقعا مدیونتون هست وبرای بار صدم ممنون.

خواهش میکنم عزیزم.کاری نکردم

مدیر با افتخار این جانب به سمت سخنگوی وزارت خانه ارتقائ(همینطوری مینویسن؟)یافتم!

من زندی زی زارا زیرو زورو بت من اسپایدر من اسنیپ هستم پونزده ساله!خوب شد؟حالا اسم من چه ربطی داره به ازدواج ملیکا خانم؟
با من که نمیخواد زندگی کنه؟

در ضمن مدیر خدارو چی دیدید شاید اگه واقعا این معجونارو بسازید بخورید عمل کنه!

مدیر: ارتقاء (بله درسته عزیزم)
ای بابا از دست تو زندی!
-------------------------------
معاون:عاخیش برگشتمممممممممممممممممم!!!
مبارک باشه زندی!خوبه.............سخنرانی خیلی شغل خوفیه!من که خیلی میدوستم این شغل رو!
چ اسم گشندی!!!

پروفسور زندی زی اسنیپ پنج‌شنبه 14 شهریور 1392 ساعت 16:57 http://arusacesangesabur.blogfa.com

تدریس شد

ممنون

پروفسور زندی زی اسنیپ پنج‌شنبه 14 شهریور 1392 ساعت 15:26 http://arusacesangesabur.blogfa.com

مدیر جان هستید یا نه؟
من یه چندتامعجون اماده تدریس دارم که چندتاشون کشندن
چندتاشونم باعث بروز صفاتی در انسان میشن مث خنده و حرف زدنو اینجور حرفا کدومو تدریس کنم!؟
اگ نبودید اشکال نداره تا وقتی من دستورالعمال یک معجون جدید دیگرو که نیازی به مجوز نداره تدریس میکنم!

هر معجونی بخوای میتونی تدریس کنی....یادمون نره که همه چیز مجازیه

ایگور کارکاروف پنج‌شنبه 14 شهریور 1392 ساعت 14:45 http://saeghe.blogsky.com/

لینک کنین لطفأ

مدیر:لینک شدید
کشتی مارو ایگور!!

امیرحسین ویزلی چهارشنبه 13 شهریور 1392 ساعت 23:48 http://download100.blogsky.com/

زندی اگر خواستگاری نمی کنی من بکنم اسمم امیرحسین هست و 13 سالمه یه دورگه هستم سوابق بدی داشتم اما قصد خوب کردن خودم را دارم.

مدیر:حالا وایسا فعلا شما!! اینجا بنگاه شادمانی نیست هرکی رسید خواستگاری کنه!
من نمیفهمم،چرا وقتی ملیکا دانش آموز بود کسی ازش خواستگاری نکرد؟؟ و حالا که معاون شده همه میخوان باهاش ازدواج کنن! جالب نیست؟!
--------------------------------
معاون: افرین خانم مدیر درست زدی تو خال!تا من دانش اموز بودم هیچ کی من رو نمیدید!!!!!!!!!!!!!!!
:دی
خب .......من از سوابق جنایی شما خبر دارم.........اما خانم مدیر یکذره برام بیشتر توضیح بده لدفن!
:دی
من باید خیلی اطلاعات کشف کنم !

امیرحسین ویزلی چهارشنبه 13 شهریور 1392 ساعت 23:34 http://download100.blogsky.com/

زندی جان تو رو خدا اسمت را بده بره خودتو کشتی میخوای اسم بدی ها مثلا محمد و علی و .... نمیگه اسم فامیل اهل مگه می خورنت؟ بعد جریان ازدواج چیه خانم گرنجر؟ اگر خب بود ما هم یک کسی را در نظر بگیریم.

مدیر:لطفا در کار دیگران دخالت نکنید آقای ویزلی! فقط همین یک مورد بود که من اجازه دادم توی مدرسه راجع بهش صحبت بشه اونم به خاطر اعتمادیه که به زندی و ملیکا دارم!

امیرحسین ویزلی چهارشنبه 13 شهریور 1392 ساعت 23:21 http://download100.blogsky.com/

ممنون خانم گرنجر

مدیر: کدوم گرنجر؟

ایگور کارکاروف چهارشنبه 13 شهریور 1392 ساعت 13:30 http://saeghe.blogsky.com/

از وزارت لرد اسپار مجوز گرفتم

خب.خوبه

پروفسور زندی زی اسنیپ چهارشنبه 13 شهریور 1392 ساعت 13:13 http://arusacesangesabur.blogfa.com

ملیکا خانم ان قدر منو عذاب ندید قبل از رفتن یه جواب درست حسابی به من بدید خواهش میکنم!

چه طور دلتون میاد؟

چه قدر شما گرنجرا سنگ دلید!

مدیر: نفهمیدم! تو به گرنجرها توهین کردی؟؟؟
------------------------------------
معاون:به خاطر توهینت به خاندان ما باید چند روز دیگه هم بصبری!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد