مدرسه ی علوم و فنون جادوگری هاگوارتز

مکانی برای آموختن فنون و ظرایف هنر جادوگری

مدرسه ی علوم و فنون جادوگری هاگوارتز

مکانی برای آموختن فنون و ظرایف هنر جادوگری

شروع ترم بیستم

ســـــــــــــلام

ببخشید کمی دیر شد!خب اینم برنامه تدریس اساتید:


دفاع در برابر جادوی سیاه                  چهارشنبه 92/8/1


شوخی های بی خطر جادویی            پنجشنبه 92/8/2


ستاره شناسی                              چهارشنبه 92/8/8


معجون سازی                                 پنجشنبه 92/8/9


پرواز جادویی                                  چهارشنبه 92/8/15


افسونهای خانه داری                       پنجشبنه 92/8/16


موجودات جادویی                            جمعه 92/8/17


ریاضیات جادویی                              شنبه 92/8/18



اگــــــــــــــر اعتراضی برای روز تدریس خود دارید اینجا برای من جغد بفرسید!

و در اخر بازم معذرت میخوام از اینکه کمی دیر شد!


+تمام اساتید و دانش اموزان مثل قبل اینجا بایـــــــــــــــد اعلام امادگی کنند!

به یاد داشته باشید که اساتیدی که اعلام امادگی نکنند به منزله مرخصی و اخراج میباشد!

اگر کسی مرخصی میخواد اینجا اعلام کنه نه اینکه اصلا اعلام امادگی نکنه چون در ان صورت اخراج میشود!

:)


بـــــــــــــــــــآتشکــــــــــــــر از شمآ

معاون مدرسه علوم و فنون جادوگری هاگوارتز 

ملیکــــــــــــــآ گرنجر


پ.ن:فکر کنم خوب باشه شما هم بدونید که شبکه نمایش هرشب ساعت 19 فیلم های هری پاتر رو نشون میده!الان در زندانی ازکابان هست!گفتم بدونید!


م.گ

نظرات 56 + ارسال نظر
اسنیپ پنج‌شنبه 12 تیر 1393 ساعت 22:33 http://http://arusacesangesabur.blogfa.com/

چند وقت دیگه باید اسم پروفسور رو از پشت فامیلیم پاک کنم؟

کوجایید شوما پس؟!

پاسخ مدیر: اومدممممممممم

اسنیپ شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 13:46

شما را چه میشود؟پس کوجایید؟
مدیرمان دوشیزه گرنجر که احتمالا امتحاناتشون تازه شروع شده!

شما کجایید معاون جوان؟!!

پاسخ مدیر: نمیدونم واقعا این معاون جوان کجاست.اما مرسی که انقدر پیگیری.واقعا حس مفید بودن بهم دست داد

اسنیپ یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 ساعت 11:47 http://arusacesangesabur.blogfa.com/

یک کلی÷ هری ÷اتری گذاشتم خیلی مستقیم مربوط میشه به سوروس اسنیپ خدابیامرز

امیر محمّد پاتر پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 02:25 http://emrooz-e-man.mihanblog.com/

سلام خانوم مدیر،معاون و بقیه بروبچ مدرسه
عیدتون مبارک باشه ایشاللا امسال ساله خوب و خفن و جالبی باشه براتون نوکرتونم

پاسخ مدیر: همینطور برای تو عزیزم

پروفسور سینسترا یکشنبه 25 اسفند 1392 ساعت 16:16

با سلام.
مدرسه دیگه واقعا خیلی داره خلوت میشه.
فکر کنم اگه همینطور پیش بریم اسم مدرسه ما به لیست 10 مکان متروکه جهان اضافه می شه!
به حر هال پروفسور , اومدم فقط بگم خواستد ترم بزارید من
هستم.
به امید روز های بهتر.

پاسخ مدیر: عزیز دلمین شماها همتون! ممنون

اسنیپ پنج‌شنبه 15 اسفند 1392 ساعت 22:03

عرض ارادت!

پاسخ مدیر: ای جانم!

!!!!!! سه‌شنبه 13 اسفند 1392 ساعت 15:02

آیا دقت کردین مدرسه آلن دامبلدور بسته شده ؟
آیا دقت کردین روزنامه ی صبح جادوگری بسته شده ؟
آیا دقت کردن سازمان ثبت ورد های جادویی نیز هیچ فعالییتی ندارد ؟

پاسخ مدیر:خب؟

امیر محمّد پاتر شنبه 10 اسفند 1392 ساعت 17:58 http://emrooz-e-man.mihanblog.com/

منم خوبم
شما تو دمنتور عضو نبودین؟کلاً از بچه ها کسی عضو نبود؟
بستنش ناراحت شدم
حداقل دلم به اینجا خوشه
خعلی ممنون که این مدرسه رو درست کردین

پاسخ مدیر: دمنتور عضو نبودم.
خیلی از سایتهای هری پاتری از بین رفتن

با سلام !
می خواستم بدونم برای ترم بعد من می تونم درس جادو های مرگبار رو درس بدم ؟
( آشنایی با جادو های مرگبار و روش های مقابله با آنها )

آ.ج.مدیسون

پاسخ مدیر: متاسفم که انقدر دیر دیدم این نظر رو.به نظر من عالیه.اما اگه هنوزم حاضر باشید

امیر محمّد پاتر پنج‌شنبه 1 اسفند 1392 ساعت 18:48 http://emrooz-e-man.mihanblog.com/

سلام
خوبین؟

مدیر: سلام،ممنون.تو خوبی؟

مهشید یکشنبه 20 بهمن 1392 ساعت 22:05 http://mahshidkhatere.blogfa.com

سلام جادوگرای عزیزم...
خانم مدیر خانم معاون....
دلم براتون تنگ شده بود...
من همون استاد پرواز سابق هستم :-D
اومدم بهتون یک سری بزنم

مدیر: واااااااااای پروفسور هوچ عزیز! چقدر خوشحالم از دیدنت عزیزم! واقعا دلتنگت بودم
چه خوب کردی سر زدی!
ممنونم

اسنیپ سه‌شنبه 15 بهمن 1392 ساعت 23:33

مثه وزارت خونه!اصا فصل مدارس ماگلی تابستون ماست!

تابستون مدارس ماگلی شروع ادامه تحصیل و معاش در هاگوارتز!

مدیر: معاش رو خوب اومدی زندی!!!

اسنیپ پنج‌شنبه 10 بهمن 1392 ساعت 23:55

استاد یه ترمی ترمکی چیزی!بذارید ما پوکیدیم!

مدیر:قربونت اوضاع مدرسه رو نمیبینی؟؟ پرنده پر نمیزنه!

آلاله یکشنبه 6 بهمن 1392 ساعت 20:59 http://romankhooni.blogfa.com

آلاله بلک هستم چوب دستیمم چوب بلوط و ریسه ی قلب اردها
ممنون

♥جینی♥ جمعه 27 دی 1392 ساعت 21:53

کامنت قبلیمو جواب ندادی کامنت قبلیشو جواب دادی خودت برو میبیتی

مدیر: به خاطر اینکه جوابد دادن به اینطور نظرات وظیفه ی من نیست وظیفه ی معاون مدرسه ست

♥جینی♥ یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 20:51

جواب منو ندادین

مدیر:جواب دادم عزیزم.زیر کامنت قبلیتون

زندی اسنیپه پروفسور! یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 16:01

مدیر داشتم یه دوری تو نظرات این پست میزدم دیدم عده ای کثیری از شکلکا مربوط میشه به نظرای من!

ولی خوب شکلکای قبلی تنوعش بیش تر بود حالات روانی من محسوس تر بود در هر صورت اومدم ناخرسندی خودمو از شکلکا ابراز کنم برم!

♥جینی♥ جمعه 20 دی 1392 ساعت 10:44

اسمم که جینی و ایمیلمم که همینه چوب هم از جنس چوب بلوط و موی اسب تک شاخ

سلام مدیر گرنجر خواهشی داشتم میشه لطفا شما کمی برای وزارت خانه تبلیغ کنید منظورم تو وب خودتون تو مدرسس حرف من که انگار زیاد تاثیر گذار نیست!اینجوری امورات یا نمیگذره یا خیلی کند میگذره!
و من از بابت نگرانم!

مدیر:من واقعا این کار رو زیاد انجام دادم،شما که بهتر میدونید،اما چشم.حتما

مالفوی پنج‌شنبه 19 دی 1392 ساعت 20:10

لرد بزرگ برگشته و با مرگخوارانش در حال خراب کردن تمام مدرسه های مشنگ ها هستند.پس بهتره هرچه زود تر این مدرسه را ببندید و به فکر خودتون باشید

مدیر: وای توروخدا خفه شید! جدا خسته شدم از این مزخرفاتی که ماهی یکبار اینجا مینویسین.
اولا که اینا همش مزخرف و دروغ محضه،دوما خب خراب کنن! واقعا هیچ اهمیتی نداره!

♥جینی♥ پنج‌شنبه 19 دی 1392 ساعت 11:14

چجوری؟

مدیر:باید اسم جادویی و جنس چوبدستی و یک ایمیل برای ما بفرستید و بعد منتظر بمونید تا معاون اسمتون رو توی بخش لیست دانش آموزان هر ترم،وارد کنه

شاهزاده دراگو چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 21:44

خوب من میخواستم ثبت نام کنم اما نمیدونم باید چیکار کنم لطفا توضیح کامل بدید یه چندتا سوالم دارم ممنون میشم جواب بدید.
اولی این که چوبو از کجا تهیه کنم بخرم خودم بسازم از کجا بخرم به کی بدم بسازه؟
دوم این که مدرسه اصلا واقعیه یا الکیه خو کجاست تو ایرانه یا خارج؟
افراد زیر 14 سال هم میتونن بیان اونجا؟

مدیر: عزیزم همه چیز مجازیه،جادو هم واقعی نیست مسلما! اینجا فقط یک وبسایت سرگرمیه.همین
باید اسم جادویی و جنس چوبدستی و یک ایمیل برای ما بفرستید و بعد منتظر بمونید تا معاون اسمتون رو توی بخش لیست دانش آموزان هر ترم،وارد کنه
وبدتس هم میتونید درخواست بدید من بسازم،بهتون جنسشو بگم

سسسسسسسسسسسس سه‌شنبه 17 دی 1392 ساعت 18:50

سلام

مدیر: علیک سلام

سخنگوی وازرت خانه سه‌شنبه 17 دی 1392 ساعت 13:12

وزارت خانه به روز رسانی شد!

مدیر: عالیه

همونی که فیلتر شد
راستی خوبین؟امتحانا خوبه؟

hogwartz-school.blogsky.com
خوب بودنش که خدارو شکر..بد نیست.افتادم تو کارای عملی،برای همین امتحانای تئوری خیلی سخت نیستن

ببخشید بی زحمت آدرس مدرسه قبلی رو میدین؟

کدوم عزیزم؟

پروفسور اسنیپ دوشنبه 9 دی 1392 ساعت 19:52

سلام مدیر امتحانا خوبن خوش میگذره دانشگاه!؟

مدیر چه قد دوم تجربی پدر دراره یه کاری کنین واقعنی بریم هاگوارتز هم تنوعش بیشتره هم جالب تره!

راهکار خوبی بود مدیر میدم بهشون!

فعلا خدافظ فقط این که ما از دور همیشه به یاد شما و هاگوارتز و معاونتون هستیم!

مدیر: ممنونم زندی عزیزم.lمنم همیشه به یاد شما هستم
البته امتحانام از 1چهاردهم شروع میشه.الان تو امتحانای عملیمم.
خیلی شیطونیاااااا

سلام
گفتم بیام یه سلامی بکنم برم
چه خبر؟
ترم جدید راستی نمیذارین؟ خواستم بگم اگه میذارین این ماه من نمیتونم بیام امتحانات ترم مشنگیم شروع شده منم که اوضام داغونه
فعلاً خدافظ

مدیر: ای بابا...نه امیر محمد جون...نمیان بچه ها آخه...الانم که امتحانای دانشگاه منم شروع شده!

لرد ورد دوشنبه 2 دی 1392 ساعت 11:03 http://lordword88.blogfa.com

سلام ملیکا خانوم
من متقاضی تدریس در هاگوارتز عزیز هستم
برای آشنایی بیشتر خدمتتون می گم
حدود23 سالمه
در دنیای مشنگی یه معلمم با 3 سال سابقه(تربیت معلمی بودم آخه)
هری پاتریستم
حدود3بار کل کتاباشو خوندم
وبلاگی هم که براتون گذاشتم یه مقدار داستان نویسی از تخیلات خودمه در مورد دامبلدور عزیز
می دونم تو این دنیای پر آشوب اعتماد کردن به یه تازه وارد سخته
اما امیدوارم فرصت تدریس در ای دنیای زیبا رو از من نگیرید
و میدونم که معتقید که تا عشق هست چه باک از بوسه دیوانه سازان

مدیر: مشکلی نیست عزیزم

♥جینی♥ یکشنبه 1 دی 1392 ساعت 21:47

منم میتونم ثبت نام کنم

مدیر: حتما عزیز دلم

پروفسور سینسترا یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 20:12

با سلام.
لیست حضور و غیاب این ترم :
امیرمحمد پاتر ..................... حاضر
النا بلک ............................ حاضر
بقیه دانش آموزان غایب بودند.

مدیر: ممنونم
متاسفانه وضع اسفباریه!
دائما میخوان که ترم جدید برگذار کنیم،و بعد که برگذار میشه،نمیان...

hermioni چهارشنبه 29 آبان 1392 ساعت 14:44 http://www.beh-dastan.blogfa.com

aghaze terme jadid keye

مدیر:مشخص نیست.دانش آموز نداریم و ترم جدید شروع کردن عملا یه کار بیهوده ست

کوردلیا ویزلی پنج‌شنبه 23 آبان 1392 ساعت 11:49

خواهش میکنم خانم مدیر... وظیفه هست

مدیر: لطف داری عزیزم

جسیکا پنج‌شنبه 23 آبان 1392 ساعت 11:42

سر کلاس من که کسی شرکت نکرد

مدیر: متاسفانه اوضاع وحشتناکه! هی میگن ترم بگذارین،وقتی ترم شروع میشه هیچکس در کلاسها شرکت نمیکنه

کوردلیا ویزلی سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 16:14

باز خوبه دو نفر سر کلاس شما اومدن پروفسور اسنیپ! سر کلاس من (پرواز جادویی) که فقط یه نفر اومد. ولی مهم اینه که ما به کارمون ادامه بدیم. اینجا یکی از قدیمی ترین مدارس جادوگری مجازیه و نباید با این چیزها مایوس بشیم.

مدیر: دقیقا همینطوره! اینجا به جرات میتونم بگم قدیمیترین مدرسه ی دنیای جادوییه که فعالیتشو قطع نکرده.حتا وقتی هک شدیم در عرض یک هفته این مدرسه رو افتتاح کردیم و به کارمون ادامه دادیم
بله دوستان....ما سر حرفهامون میمونیم و ممنونم از اساتید عزیز و با شعور این مدرسه که تک تکشون رو دوست دارم
و کوردلیای عزیز،تورو هم که خودت میدونی چقدر دوست دارم و بابت زحماتی که علیرغم وقت کم و کارای زیاد خودت،برای ما میکشی،ازت ممنونم

علیرضا سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 14:09 http://friendsfunpatogh.blogfa.com/

سلام،ببخشید من یخورده تازه واردم. باورم نمیشه یعنی واقعا دارین جادوگری درس میدین؟ میخواستم بدونم اگه آره چجور جادو گری و اگه آره کجا و شرایطش چیه و ... ممنون میشم من این چیزا رود دوست دارم. (لطفا توی وبلاگم بیاین و جواب بدین چونکه یاهو نمیذاره برم توی ایمیلم ممنون)

مدیر: نه اینجا درس واقعی درکار نیست.فقط تخیله

باشه معذرت وقتتونو گرفتم عکسها هست.خداحافظ
راستی یه راهکار به من بدید مخاطبای وزارت خونه رو افزایش بدم وزیر مثه اینکه کسالت دارن!

مدیر: والا مخطبای دنیای مجازی جادویی و حتا غیر جادویی در فصل مدارس به شدت ریزش پیدا میکنه.من راهکاری به نظرم نمیرسه

سلام مدیر.جواب نظر قبلمو که اصا نفهمیدم چی گفتید ولی خداییش من الان یه چی میگم میگید چه قد انتقاد میکنی چه قد حرف میزنی این چیزا!
اخه واقعا معجون سازی در حقش اجهاف شده(املاشو اگه درست نیست معذرت)فقط النا بلک و جادو اموز پاتر اومدن همین!

مدیر:فعلا همینها فعال هستن.هیچ اجحافی در کار نیست.
جواب نظر قبلیم اینه که وبتو نگاه کردم اما چیزی پیدا نکردم مبنی بر عکس دفتر معجون سازی ندیدم

پروفسور آلستور یکشنبه 19 آبان 1392 ساعت 20:36 http://modi.mihanblog.com

سلام
تدریس شد
راستی لطفا لینک دفتر ریاضیات پروفسور قبلی رو بردارید بچه ها اشتباهی نرن اونجا.

مدیر:چشم

سجاد سورس بلک پنج‌شنبه 16 آبان 1392 ساعت 15:53 http://ravenclaw.lxb.ir

وااااااااااااااای واقعا ببخشید اینترنتم قطع بود اگه میشه اخر ترم درسمو میدم




سجی سورس بلک

مدیر: میشه

پروفسور زندی زی اسنیپ پنج‌شنبه 16 آبان 1392 ساعت 00:22 http://arusacesangesabur.blogfa.com

اوکی مدیر عصبانی به نظر میرسین!یادتون که هست برادرم اسنیپ محرم اسرار دامبلدور بود!چیزی شده اخه شما قبلا پستای منو میخوندین!

مدیر: عصبانی نیستم بابا،رفتم نگاه کردم اما چیزی ندیدم

کوردلیا ویزلی چهارشنبه 15 آبان 1392 ساعت 20:17

سلام. تدریس شد.

مدیر: ممنونم

منم دفتر معجون سازی دارم عکساشو دیدید؟خیلی خوب بود نه؟؟!

مدیر : نه ندیدم

باز بحث همگانی راه انداختین مدیر جان؟
ولی من واقعا با اسنیپ فامیلم یه رگه های جادوگری هم دارم باور کنید!

مدیر:من بحث همگانی راه ننداختم،جواب کسی که اومده بود و چیزی نوشته بود رو دادم.بعضی از دوستان هم تشخیص دادن چه جواب بدن،من هم بر حسب وظیفه و دموکراسی،تایید کردم نظراتشونو!

بابا چرتو پرت چیه؟
اگه واقعن چیزی حالیش هست بلده بذار کار خودشو بکنه
من اولین ترم که اومدم اینجا انقدر رفته بودم تو فاز هری پاتر که شاگرد اول شدم اگه چیزی میدونه بذار با تخیالتش زندگی کنه و رشد کنه
بعدش تخیل چرتو پرت نیس خیلی هم چیز خوبیه
مثلن این یارو که رفته بود ماه یا شایدم اولین نفری که رفته بود فضا
ازش پرسیدن چه حسی داری که اولین نفری بودی که رفتی فضا؟
گفتش من که اولین نبودم، فلانی(یه نویسنده) اولین نفری بود که رفت
که اون نویسنده یه یارو بود که تو تخیالتش رفته بود فضا
بعله آدمای متخیل یه همچی آدمایی هستن
بعدش الان داداشت اصن چیز عجیبی نمیگه یا چیز خفنی نیست که ازش بترسی و بگی "وای حالا چیکار کنیم؟"
من بچه بودم میرفتم از رو میز میپریدم و انگشتمو یه جور خاصی میگرفتم که شاید مثه مردعنکبوتی تار بزنم
و شاید الان مردعنکبوتی نشده باشم، ولی هر موقع حرف مردعنکبوتی میشه همه میان پیشه من تو فکو فامیل و من ورژن ایرانیه مردعنکبوتیم

معاون:دقیقا....اصلا انسان با تخیلاتش زنده است....
من خودم چوبدستی برا خودم درست کردم...برا خودم نامه هاگوارتز رو نوشتم....هر اتفاقی میوفتاد به جادو ربطش میدادم اما الان دیگه از سرم افتاده نه اینکه دوسشون نداشته باشم نه هنوز خیییییییییلی هم دوسشون دارم فقط یادگرفتم باشون زندگی کنم...بزار برادرت این روند طبیعی رو طی کنه...
هر هری پاتریستی این دوران رو در زندگی اش داره ....

با سلام خدمت مدیر گرامی
تدریس شد

مدیر: خوبه

کوردلیا ویزلی پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 23:31

انسانهایی که به رویاها و تخیل میگن "چرت و پرت" هیچوقت هیچی نمیشن. نهایتا یکی از اون آدمای خشک و تکراری و معمولی میشن که همه زندگیشون یکنواخته و صبح میرن سر کار و شب میان خونه. هرروز کارهای تکراری و مشخصی رو انجام میدن، بدون اینکه یه بار از خودشون بپرسن چی از زندگی میخوان. آخر رویای زندگیشون اینه که یه کارمند جزء، توی یه اداره بشن.
یلدا جان تو که امروز نمی تونی مفهوم تخیل رو برای برادرت توضیح بدی، هرگز نمی تونی بچه های خوبی تربیت کنی. باید مسائل زندگی رو برای بچه توضیح داد، نه اینکه از زندگی دلزده اش کنی. مگه من، بچه هایی که اینجا میان، یا حتی خود تو، از همون اول که به دنیا اومدیم همه چیز رو بلد بودیم؟ سوالهای کودکی خودت رو فراموش کردی؟ آیا دیگران هم همین برخورد رو باهات داشتن؟ بهتره به جای اینکه به ما گیر بدی، به برادرت توضیح بدی که اینجا واقعا جادوگری یاد نمیدن. بگو ما اینجا داریم یه جور بازی انجام میدیم و توی این بازی، آدما مثلا جادوگرن.
تو امروز ممکنه از حرف من ناراحت بشی اما اگه همین روش رو پیش بگیری، آب پاکی رو می ریزم روی دستت. خودت که آدم بزرگی نمیشی هیچ، بچه هات هم عقده ای بار میان عزیزم. ببخشید من معمولا آدم رکی هستم. جور دیگه ای نمی تونستم آگاهت کنم. بازم انتخاب با خودته.

معاون:مرسی کوردیلیا من!

یلدا دوشنبه 6 آبان 1392 ساعت 21:37 http://dokhmal73.blogfa.com

این چرت وپرتا چیه نوشتی؟
داداش کوچیکم باورش شده یه همچین مدرسه ای وجئد داره.دست از سر من برنمیداره همش میگه میخوام مثل هری پاتر جادوگر شم
لطفا بیا وبم جواب بده و بهش بگو مدرسه جادوگری وجادوگر شدن چرت وپرته.ممنون

lمدیر:این از نظر شما "چرت و پرتا" سرگرمی بچه هاست.
شما هم مشکلت به خودت مربوطه،این شمایید که باید به بچه هاتون یاد بدید تخیل رو جدی نگیرن.مگه ما بچه نبودیم و این دوران رو نگذروندیم؟؟ مگه ما جدی گرفتیم؟ یا بچه هایی که اینجا سرگرم میشن مگه جدی گرفتن؟؟
این که به برادرتون بگید اینها فقط سرگرمی مجازیه،وظیفه ی خودتونه.
اگر اسم این ها رو "چرت و پرت" نگذاشته بودید بهتون کمک میکردم اما وقتی میگید چرت و پرت،کمی بهم برمیخوره و اینکارو نمیکنم

پرروفسور سینسترا پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 16:01

با سلام.
من برای تدریس در این ترم اعلام آمادگی میکنم.

معاون:خیییییییییییلی ممنون پروفسور!:)
--------------------------------------
مدیر:این لطف شماست پروفسور عزیز

جسیکا پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 00:03

سلام منم هستم و سر موقع تدریس میکنم

معاون:مررررررررررررسی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد