مدرسه ی علوم و فنون جادوگری هاگوارتز

مکانی برای آموختن فنون و ظرایف هنر جادوگری

مدرسه ی علوم و فنون جادوگری هاگوارتز

مکانی برای آموختن فنون و ظرایف هنر جادوگری

اعلامیه ی شروع ترم هجدهم و معرفی دو سازمان جدید

شوخی های بی خطر جادویی
(بلک)
5/12
شنبه
ریاضیات جادویی
(سیریوس اسنیپ)
5/14
دوشنبه
ستاره شناسی
(سینیسترا)
5/16
چهارشنبه
معجون سازی
(زندی اسنیپ)
5/18
جمعه
پرواز جادویی
(هوچ)
5/20
یکشنبه
گیاه شناسی
(لوپین)
5/22
سه شنبه
افسونهای خانه داری
(گرنجر)
5/24
پنج شنبه
دفاع در برابر جادوی سیاه
(لانگ‌باتم)
5/26
شنبه



این هم برنامه ی شروع ترم جدید هاگوارتز بزرگ،
از ملیکای عزیز خواهشمندم وظیفه ی اطلاع رسانی به اساتید انجام بده و حتما منتظر جواب از هرکدوم از اساتید باشه و اگه کسی تقاضای مرخصی داشت،بهش مرخصی بده و جلوی اسم اون استاد بنویسه که این ترم مرخصی دارند و دانش آموزان داوطلب رو ثبت نام کنه و توی یک لیست زیر همین پست،بنویسه.

اساتیدی که جلوی نام آنها شاهد علامت تیک هستید،آمادگی خود را جهت تدریس در این ترم اعلام نموده اند.هر استادی اعلام آامدگی کند،علامت در جلوی نامش قرار خواهد گرفت

ممنونم



دو سازمان جدید داریم که با مجوز رسمی،فعالیت خودشون رو آغاز کردن.لطفا به این سازمان ها سر بزنید و ازشون استفاده کنید.درضمن،وزارتخانه خیلی سوت و کوره ها! برای مشاغل وزارتخانه فرم استخدام پر کنید!

این دو سازمان رو میتونید درشبکه ی پرواز وزارتخانه و اینجا ببینید:


سازمان ثبت اختراعات جادوگری

و

کنگره ی جادوگران ارشد



وزارتخانه ی لرد اسپار شروع به کار کرد،بنابراین شعبه ی دوم وزارتخانه از غیر فعال خواهد شد.از این پس تمامی دستورات از وزارتخانه ی اسپار گرفته می شود



امضاء:

مدیر  گرنجر



نظرات 93 + ارسال نظر

اسمم زندی زی است زارا هم صدام میکنند!

حالا اسم منو میخواید چی کا؟

بریم سر اصل مطلب نه مدیر؟

یه بعله خیر چی کاری داره؟!

معاون:ببین عاغا من باید اسم اصلی ات رو به جز زارا بدونم دیه نه خانم مدیر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به نظرت من حق ندارم عایا؟
--------------------------------------
مدیر:منم کاملا موافقم.مثلا زمانی که من و آرمان خواستیم ازدواج کنیم اولین چیز این بود که به هم دیگه اسم واقعیمون و سنمون رو گفتیم
--------------------------------------
معاون:خانم مدیر مگه شما و ارمان باهم ازدواج کردید؟من نمیدونستم.........ناسلامتی من معاون تونمااااااااااااااااا

پس این جواب ما چی شد؟

خیلی خوبه که فامیلی اسنیپ میاد رو اسم ملیکا خانم خیلی قوشنگ میشه!

معاون:ملیکا اسنیپ؟نه عاغا فامیلی به این قشنگی داااااااااارم گرنجر!خیلی هم خوشمله!
فقط یک سوال:
اسم اصلی تون چی میباشد؟

مدیر نظر خانم ملیکا گرنجرو نسبت خانواده اسنیپ جلب کنید با تشکر

مدیر:تو خبر نداری که،من دارم تلاشمو میکنم
----------------------------------
معاون:
--------------------------------------------
مدیر:چی تورو ناراحت میکنه ملیکای عزیزم؟ بگو من حلش کنم

پروفسور زندی زی اسنیپ پنج‌شنبه 7 شهریور 1392 ساعت 12:07 http://arusacesangesabur.blogfa.com

شما خوشگل بودی عزیزم!

معاون:
عاغا من این شکلکا رو گفتم خوشگلتره

پروفسور زندی زی اسنیپ چهارشنبه 6 شهریور 1392 ساعت 20:59 http://arusacesangesabur.blogfa.com

چشم مدیر جان!

خدا سایه معاون جوان و فعال هاگوارتزو از سر ما کم نکنه!شما یکم رو مخشون کار کنید این جواب مثبتشون رو واسه ما بگیرید!
خدا خیرتون بده!

این شکلکا چرا تغییر کرده؟قبلیا تنوعش بیشتر بود؟!

معاون:
خوبی زندی عایا حالا؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الان خوشگلتره
------------------------------------------------------
مدیر: بچه ها میشه بگید داستان چیه؟؟

پروفسور زندی زی اسنیپ چهارشنبه 6 شهریور 1392 ساعت 20:22 http://arusacesangesabur.blogfa.com

سلام مدیرو معاون(این شکلک مخصوص معاونه)
پس ترم جدید کی شروع میشه؟!

مدیر: سلام زندی ِ همیشه معترض ِ عزیز ِ من!
به زودی!
با معاون من درست برخورد کن زندی جانم.
-------------------------
معاون:نه خانم مدیر بزار هرچی میخواد بگه نمیدونه چه چیزی در انتظارشه کههههههههههههههههه

سجاد سورس بلک چهارشنبه 6 شهریور 1392 ساعت 16:04 http://www.mahfel-gh.lxb.ir

ببخشید خانوم مدیر
انسان جایز الخاطاست

درسته عزیزم.اما میدونید که من دوست ندارم اینجا چت روم باشه

سجاد سورس بلک سه‌شنبه 5 شهریور 1392 ساعت 16:09 http://www.mahfel-gh.lxb.ir

سلام
ملیکا چه کمربندی هستی

چنتا کاتا بلدی
من کمربند قهوه ایم سبک شیتوریو شوبوکان

مدیر: اینجا جای این حرفا نیست آقای بلک!!!!
لطفا این بحث رو جای دیگه ای ادامه بدید!'
------------------------
معاون:مدیر راست میگه پروفسور!الان جواب رو براتون پی ام میکنم!

مه سه‌شنبه 5 شهریور 1392 ساعت 02:01 http://arusacesangesabur.blogfa.com

با یک پست هری پاتری اپیم تشریف بیارید!

معاون:دستت درد نکنه!

پروفسور زندی زی اسنیپ سه‌شنبه 5 شهریور 1392 ساعت 00:37 http://arusacesangesabur.blogfa.com

فهمیدیم کاراته بلدی حالا!(مضاح بود بانو عصبانی نشوید!)

در ضمن از خداتونم باشه!

معاون:خخخخخخخخخخ
--------------------------------
مدیر: مزاح،زندی!

النا بلک دوشنبه 4 شهریور 1392 ساعت 17:20

سلام معاون گرنجر میگم این ابر فورت کیه؟

معاون:ای بابا اومدی من رو ضایع کنی؟من خودمم به طور قطع نمیدونم فقط میدونم چند وقت پیش شایعه شد بود مرده !حالا نمیدونم!خانم مدیر کامل تر جواب بدید لدفن!
---------------------------------------
مدیر:ابرفورث کسیه که شماها نمیشناسینش
او از زمان آخرین بهم ریختگی در دنیای جادویی غیبش زد.
یادمه که مدت کمی از تاسیس وزارت اسپار گذشته بود که ابرفورث هم اقدام به تاسیس یک وزارتخانه ی دیگه کرد و تو روی ما بلند شد،و خب طبیعتا خیلی زود هم زمین خورد و طرفدارانش رهاش کردن و مجبور شد وزارتخانه شو ببنده و از دنیای جادویی خداحافظی بکنه.یادم میاد که اون موقع ها خیلی باعث آشوب و شلوغی شد

جسیکا جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 13:57

خانم مدیر ترم جدید کی شروع میشه من ترم قبلو نتونستم شرکت کنم نمیخوام این یکی رو هم از دست بدم

معلوم نیست دختر گل

خطاب به معاون:خانم معاون دلیل خجالت کشیدن من هنگام صحبت با شما بانو،مشخص است!

ناسلامتی ما ممکنه خیلی نا محسوس فامیل بشیم!

معاون:خخخخخخخخخخ زنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدی!!!میزنمتـــــــــــــــــــــــآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ.چند تا فن کاراته هم روت خالی میکنم!

وزارت سحر و جادو جمعه 1 شهریور 1392 ساعت 00:06 http://ministry-of-magic.blogfa.com

با توجه به حضور کم رنگ فعالان فانتزی در وزارت خانه:
از اساتید و دانش آموزانی که به مدرسه می ایند درخواست می شود در صورت تمایل سریعا به ادرس
http:/ministry-of-magic.blogfa.com
مراجعه کنند.

النا بلک پنج‌شنبه 31 مرداد 1392 ساعت 23:45

من هنوز منتظرم

منتظر چی دقیقا؟

پروفسور زندی زی اسنیپ چهارشنبه 30 مرداد 1392 ساعت 19:22 http://arusacesangesabur.blogfa.com

سلام مدیر من برگشتم!

سلام معاون خانم!

مدیر: خوش اومدی عزیز دلم.دلتنگت بودم
-------------------------------
معاون:سلام زندی خوش برگشتی :دیـــــــ
چرا خجالت میکشی به من سلام کنی ؟

النا بلک دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 14:49

چرا هیچ کس توی وزارت لرد اسپار جواب نمیده؟!!!!!!

مدیر: نمیدونم
____________
معاون:تا اونجا که من میدونم هیچ وقت کسی اونجا جواب نمیده :دیـــــــــ

النا بلک دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 14:22

سلام معاون گرنجر. از زحماتتون واقعا ممنون ترم جدید کی شروع میشه؟

معاون:خواهش عزیزم کاری نکردم که!
ترم جدید را باید با خانم مدیر هماهنگ کنیم عزیزم!

النا بلک یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 18:10

معاون گرنجر پس شما کجایید؟!چرا هیچ کس نیست؟

معاون:من اینجام عزیزم!
اینجا هم خیلی کسا هستن!چی شده؟

النا بلک یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 14:56

اینم از ایمیلم.
elena.blak33@gmil.com
بله پروفسور بلک همه بلک ها به یه صورتی باهم ارتباط دارند!من از ترم جدید شاگرد جدیدتون میشم!

اینم چوبدستی شما:
جنس:چوب گردو
مغز:ریسه ی قلب خرگوش سفید
قدرت:بالا
مناسب برای افسونهای خانه داری

سجاد سورس بلک یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 12:02 http://www.mahfel-gh.lxb.ir

یه سوال
این خانوم النا بلک با ما فامیله؟؟؟

معاون:حتما دیگه!از خودش بپرس!

النا بلک یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 08:41

ببخشید ایمیل یادم رفت!

معاون:اشکال نداره!

النا بلک یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 08:36

سلام خانم معاون من فرم رو پر کردم!
اسم:النا بلک
سن:14
فقط نمیدونم چطور باید تکالیفم رو تحویل بدم!نمیشه خانم مدیر زودتر چوبدستی منو تحویل بده؟راستی ترم کی تموم میشه؟!واقعا ازتون ممنونم

معان:اگه دوست داشتی من رو معاون گرنجر یا معاون ملیکا صدا کن خانم معاون بدم میاد میگی!
مرسی عزیزم.
تکالیف؟ساده ترین بخش کار.....تو نظرات همون پست که تدریس شده تکالیف رو تحویل میدی!بازم سوال داری عزیزم؟
خانم مدیر چوبدستی ایشون رو لطف کنید!
این ترم تموم شد باید تا چند روز دیگه صبر کنی تا ترم جدید شروع بشه!

سلام من پروفسور دامبلدور مدیر مدرسه هاگوارتز هستم
پروفسور، اگه مجوز نداریم میتونید به وزارت خانه لرد بروگریم برید و درخواست مجوز کنید پشیمون نمیشید چون برنامه های جالبی داره و ما هم خوشحال میشیم که با شما متحد بشیم
http://the-ministryofmagic.blogfa.com

ببخشید اما ما از وزارت دیگه ای جز وزارت اسپار مجوز نمیگیریم

النا بلک شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 13:27

واقعا ممنون.من فردا بهتون خبر میدم!توی کلاس دفاع در برابر جادوی سیاه هم شرکت کردم!

معاون:دستت دردنکنه .....ولی لازم نبود!
حالا یک امادگی برای ترم بعد بود !افرین النا!

النا بلک شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 12:40

واقعا ممنونم خانم معاون.ببخشید که خیلی سوال میکنم من این ترم میتونم بیام یا باید برای ترم بعدیی ثبتنام کنم؟از کجا باید چوب دستی تهیه کنم؟

معاون:خواهش عزیزم وظیفه من اینه!خوب بهتره از ترم بعد بیای چوبدستی باید از خانم مدیر بگیری!
این فرم رو پر کن:
اسم:
سن:
ادرس رمز تاز(ایمیل یا وب):
جنش چوبدستی:(چون نداری خانم مدیر براتون فراهم میکنه)!
دستت دردنکنه عزیزم!

النا بلک جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 18:32

ممنون خانم معاون.چطور میتونم در کلاس ها شرکت کنم؟میتونم برم وزارت خونه یا حتما باید درس بخونم؟حتما باید سایت داشته باشم؟ممنون

معاون:عزیزم شرکت کردن در کلاسها خیلی ساده است!برات توضیح ندادم؟الان جدول کلاسها رو دیدی دیگه!در هر تاریخ اون استاد که اسمش است موظف هست تدریسش را بگذارد!و هر دانش اموز هم موظف در همان تاریخ به همان کلاس مراجعه کند و درس را بخواند و تکالیفی که اون استاد گفته است را انجام بدهد به همین راحتی.....
نه شما نمیتونی به وزارت خونه بری از اونجایی که من میدونم شما باید درست را در مدرسه تمام کنی ......نه عزیزم ادرس ایمیل هم کافیه!

جسیکا جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 00:40

من این ترم رو نتونستم بیام میتونم واسه ترم بعد ثبت نام کنم؟؟؟

بلـــــــــــــــــــــــــــه
----------------------------------
معاون:جسیکای عزیز سعی کن حتما ترم بعد بیایی !زیاد از این کارها نکن!

کوردلیا ویزلی پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 ساعت 22:32 http://anne-shirley.persianblog.ir/

شما لطف دارین خانم مدیر. پس اگه ترم جدید شروع شد، منتظر خبرتون هستم. هرچند که خودم هم اینجا سر میزنم.
راستی ترم جدید، میتونم دانش آموز هم باشم یا نه?

آره گلم

کوردلیا ویزلی پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 ساعت 17:33 http://anne-shirley.persianblog.ir/

سلام خانم مدیر. اگه اشکالی نداره میخوام تا برگشتن پروفسور هوچ، تدریس پرواز جادویی رو به عهده بگیرم. با معاون گرنجر هم صحبت کردم و در نهایت اومدم ازتون اجازه بگیرم.

عزیزم مهشید با من هماهنگ کرده.من کاملا موافقم.گزینه ای بهتر از تو پیدا نمیشه
--------------------------------------------
معاون:درسته شما بهترین گزینه بودی!و هستی!و خواهی موند!

امیر محمّد پاتر پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 ساعت 15:59 http://emrooz-e-man.mihanblog.com/

خب یه فیری گیت هم دانلود کنین حله

دارم عزیزم
--------------------------------
معاون:فیری گیت؟؟؟؟فیری گیت چیه؟

Melika granger پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 ساعت 11:49

سلام خانم مدیر
با اجازتون چندتا مطلب جدید به این پست اضافه کردم اگر مخالف هستید بگید تا پاکش کنم یا خودتون پاکش کنید!این موضوع خیلی مهمی بود و من باید سریع اعلام میکردم!
خیـــــــــــــــــــلی ازتون ممنونم!

کو؟ من که ندیدم چیزی عزیزم

یکی از دانش آموزان چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت 23:09

سلام پروفسور
شاید این حرفی که میخوام بگم درست نباشه اما به نظرم باید یه اخطار کوچیک به پروفسور گیاه شناسی بدین. مشکل این نیست که ایشون هنوز درس ندادن. مشکل اینه که ایشون میگن کسی نیست و به کی درس بدم. وقتی ترم جدید شروع میشه، وظیفه استاد اینه که درسش رو بده... نه اینکه دانش آموزان رو سرشماری کنه. این دور از ادبه و اصلا بهانه خوبی برای شونه خالی کردن نیست. حتی به دانش آموزانی که به دفتر ایشون سر میزنن هم توهین میشه. واقعا از ایشون گله دارم. اگه بی ادبی کرددم ببخشین.

معاون:نمی دونم کار درستی است یا نه که من در این مسئله دخالت کنم!شما درست میگی عزیزم ایشون باید تدریس کنند اما ....توهین؟من نمیدونم!الان دوباره به دفتر ایشون سر میزنم و ماجرا را میپرسم!

امیر محمّد پاتر چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت 14:23 http://emrooz-e-man.mihanblog.com/

یه چیز خوب گیر آوردم شاید به درد شما هم بخوره
archive.org/web/web.php
برین اینجا هر سایتی رو که بزنین و هر تاریخیو که بگین میگه اون سایته تو اون تاریخ چه شکلی بوده
گفتم شاید اگه مطالب هاگوارتز قبلیو خواستین از اینجا میشه گیر آورد
البته نمیدونم خود سایته شیرتره یا نه

معاون:دستت دردنکنه ولی منکه هرچی سایت میزنم میگه فیلتر!ادم نمیدونه با مشکل فیلترینگ چیکار کنه!همین امروز فهمیدم خود سایت بلاگفا فیلتر شده!!!!!!یعنی میخوام سرم رو بکوبونم به دیوووووووااااااااااار!وبلاگم رو چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

النا بلک سه‌شنبه 22 مرداد 1392 ساعت 21:28

سلام. من میخوام توی کلاسا شرکت کنم.اگه مدیر یا معاون یه دستور کار بهم بدن ممنون میشم.من طرفدار هری پاترم و همه کتابارو خوندم واطلاعات زیادی دارم.ممنون میشم اگه جوابمو بدین!

معاون:سلام عزیزم خوش اومدی!شما میخوای دانش اموز باشی یا استاد؟خوشحالم شما هم طرفدار هری پاتر هستید!

امیر محمّد پاتر سه‌شنبه 22 مرداد 1392 ساعت 18:16 http://emrooz-e-man.mihanblog.com/

میگه unable to conect یا یه همچین چیزایی زیرشم پن شیش خط حرف زده
کلاً بلاگ اسکای باز نمیشه برام

معاون:خوب اره بلاگ اسکای برای منم باز نمیشه!وقتی میخوام اینجا رو مدیریت کنم از یک راه دیگه میام!این بلاگ اسکای یکم ضعیفه ولی کاریش نمیشه کرد دیگه مدرسه اینجاتست!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مدیر: عجیبه! من اصلا این مشکلو ندارم...از دست این بلاگ اسکای که یه روز فیلتر میشه یه روز نوشته هارو پاک میکنه یه روزم اینطوری میکنه!
-------------------------------------------------------
معاون:اره من خودم وقتی سایت بلاگ اسکای رو میزنم یک نوشته با مدل های عجیب و غریب میاره !ولی از یک راه دیگه وارد میشم خیلی عحبیه فکر میکردم مشکل منه ولی با اسیستم عموم رفتم اونم اونطوری بود!

آلن دامبلدور سه‌شنبه 22 مرداد 1392 ساعت 11:04

خانم مدیر جریان چیه ؟!
این مرد سالازار ریدل با وقاحت تمام مادر بورد منو سوزونده !
نزدیک یک ملیون خرج برداشت

میشه بپرسم جریان چی وبد که مادر برد تو سوخت؟
من که نمیشناسمش

امیر محمّد پاتر دوشنبه 21 مرداد 1392 ساعت 21:34 http://emrooz-e-man.mihanblog.com/

سلام خانوم مدیر
من چند وقتی بود مدرسه برام باز نمیشد
حتی رفتم گوگولی کروم نصب کردم ولی با اون هم نیومد
دیگه الان با لبتاب آبجیم اومدم و سر کلاسها حاضر شدم
با تشکر
خدافش

خیلی کار خوبی کردی
حالا چرا باز نمیشه؟ چه پیغامی میده؟
__________________
معاون:سلام خوش اومدی!خوشحالم یکی از دانش اموزان ممتازمون بازگشته!راست میگه چرا باز نمیشه؟چه پیغامی میده؟

مهشید(هوچ) دوشنبه 21 مرداد 1392 ساعت 11:54 http://magicflying.blogfa.com/

سلام مدیران عزیزم.......

میدونین دیگه من میخوام دفترم رو برای کمتر از یک سال به کسی واگذار کنم
ولی متاسفانه به غیر از شما دونفر اصلا کلا کسی نیومده که بخواد این خبر رو بخونه

اگر کسی نیاد که مجبورم خودم درسامو بدم

نمیشه شما یک نفررو که میدونین صلاحیت داره انتخاب کنین؟؟

معاون:سلام عزیز دلم!!میدونی من یک نفر را در نظر دارم ولی خانم مدیر باید تایید کنند و همینطور خودشون!حالا ببینم چی میشه!مرسی که اینقدر مسئولیت پذیری!
_________________
مدیر:بگذار معاون گرنجر بهم معرفی کنه،اگه صلاحیت داشت باشه
ممنون از مسئولیت پذیریت

آلن دامبلدور دوشنبه 21 مرداد 1392 ساعت 11:35

برمی گردم !
سالازار ریدل منتظر باش !
خانم مدیر دو روز دیگه کامپیوترم درست می شه

جریان چیه؟ ول کنین بابا

Melika granger دوشنبه 21 مرداد 1392 ساعت 09:30

سلام پروفسور عزیز
خوب من برگشتم!این چند روز جایی بودم و برگشتم!
خوب پروفسور این ترم عالی بود همه پروفسور ها تدریس کردند!اما در مورد ریاضیات جادویی خانم مدیر من برای ایشون یک جغد فرستادم اما ایشون جواب ندادند!!
فکر میکنم ایشون باید اخراج شوند چون ما تحمل انسان های متقلب رو نداریم!
من به همه کلاسها سر زدم و برای پروفسور ها جغد ارسال کردم پس من تقریبا کارم رو درست انجام دادم!
خوب خوشحالم که میبینم اینجا همونظور اروم زیر مدیریت شماست!گرچه دو تا اتفاق افتاده اما خوب حل شدنی هستند!خیــــــــــــــــلی ممنون
من اون نظرات مربوط به خودم رو تایید کردم!گرچه نمیدونم چرا اینجا نمایش نمیده!

آره نمیده اما تایید شده عزیزم.عادت میکنی :))
منم فکر میکنم باید اخراج بشن

nevil longbottem یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 22:15 http://dark-art-protection-yourself.blogsky.com/

ایمیل من اینه که نوشتم ولی هیچ پیغامی توش نبود

ای بابا.باشه دوباره میفرستم عزیزم

مهشید(هوچ) یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 17:10 http://www.hog-wartz.blogsky.com/

سلام

من تدریس کردم!

با یک اطلاعیه ی خیلی مهم

خواهش میکنم بیاین

معاون:ممنون عزیزم!من اومدم و به خانوم مدیر هم اطلاع دادم!

اپم مدیر یه سر بزنید و خداحافظی مرا پذیرا باشید!

قربانت.سفر به سلامت ایشالا
_______________________
معاون:خوش بگذره زندی!ما منتظرتیم تا برگردی!!!

سلام و درود خدمت خانم مدیر و معون جوانشان!

بدین وسیله اعلام میکنم:بنده قرار است مدتی یک سفر فوری به شمال کشور داشته باشم لذا ممکن است اخرای این ترم بازگردم!
هرچند که دوری شما و معاون جوانتان از هماکنون احساس میشود!

از توجه شما سپاس گذارم!
شاد باشید!خدانگهدار!

معاون:سلام زندی!
وای هنوز نرفته احساس دلتنگی میکنی؟اشکال نداره یادت میره!در هرحال ما منتظرتیم تا برگردی!!من و خانم مدیر!
چه لقب جالبی گرفتم:معاون جوان.عالیه خانم مدیر!

nevil longbottem شنبه 19 مرداد 1392 ساعت 20:27 http://dark-art-protection-yourself.blogsky.com/

ببخشید من حکمی از طرف شما دریافت نکردم نه در ایمیلم نه در وبلاگم

من حکم رو برای ایمیلی که نوشتید ارسال کردم.همون روز اول

وب شما براشون باز نمیشه!وبلاگ خود ایشون هم از صبحه که دیگه باز نمیشه فکر میکنم میهن بلاگ یه سری مشکلات پیدا کرده!مدیر!

عجب....

nevil longbottem شنبه 19 مرداد 1392 ساعت 00:06 http://dark-art-protection-yourself.blogsky.com/

سلام امتحان گرفتن هم داریم

سلام.شما حکمتون رو مطالعه نکردین؟؟؟؟؟؟ لطف کنید چیزهایی که من براتون میفرستم رو با دقت بخونید!!!!

سالازار ریدل جمعه 18 مرداد 1392 ساعت 22:24

خانم گرنجر!
من انتظار داشتم که با هک شدن مدرسه ی مایند شما از من بترسید و به خود پرسیوال مایند هشدار دادم که به شما گفت !
حالا برای هشدار دوباره مدرسه ی دامبلدور رو از اینترنت حذف کردم !در ضمن کامپیوترشم سوخت و حداقل تا یک هفته دیگه درست نمی شه !
به لرد اسپار هشدار بده !
بزودی پایگاهی خواهم ساخت

وای برو پی کارت بابا! مسخرشو دراوردین دیگه شما بچه ها!
کی میخواین بزرگ شین واقعا؟!؟؟؟

نمیدونم چرا؟ولی شما خودتون ازشون بپرسید!

صفحه ی چی باز نمیشه خب؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد