مدرسه ی علوم و فنون جادوگری هاگوارتز

مکانی برای آموختن فنون و ظرایف هنر جادوگری

مدرسه ی علوم و فنون جادوگری هاگوارتز

مکانی برای آموختن فنون و ظرایف هنر جادوگری

معاون هرمیون گرنجر

خب دوستان عزیزم،در اینجا مفتخرم که ملیکا گرنجر رو بهتون معرفی کنم،خیلی هاتون اونو میشناسین،چون همکلاسیتون بوده،اون از این به بعد معاون منه در مدرسه و بعد از بازنشستگی من،جانشین من،یعنی مدیر مدرسه خواهد بود.

دلم میخواد همونقدر که به من وفادار بودین و من بابتش ازتون ممنونم،به ملیکا هم وفادار بمونید و اون رو در انجام مسئولیت هاش یاری کنید همونطور که منو یاری کردید و درسهای خوبی بهم یاد دادید.

ملیکا گرنجر،بسیار مورد اعتماد منه.من به زودی لیستی از افراد مورد اعتمادم رو به اون میدم تا بدونه با چه کسانی میتونه مشورت کنه و بهشون اعتماد داشته باشه.


مسئولیتهای اون از امروز آغاز میشه،گوشه ای از مسئولیتهای اون شامل موارد زیر میشه:
بعد از انتشار خبر شروع ترم به اساتید خبر  میده که بیان تاریخ تدریسشون رو ببینن.

به کلاسها سر کشی میکنه و اگر دانش آموزان اعتراضی درباره ی هر کلاسی داشتن،رسیدگی میکنه.


یادتون باشه،حرف ملیکا،حرف منه،پس به اون گوش بدین.

خوشحال میشم که نظراتتون رو بشنوم و دوست دارم همگی به ملیکا گرنجر عزیز خوش آمد بگید...


به زودی ترم هجدهم  رو با نظر شما درمورد تاریخ ترم،آغاز می کنیم.


ممنونم از توجهتون

مدیر هرمیون گرنجر

نظرات 21 + ارسال نظر
Hiva یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 22:50

ببخشید من میخوام صبت نام کنم اما نمیدونم چجوریو از کجا!ممنون میشم کمکم کنید.

nevil longbottem یکشنبه 3 شهریور 1392 ساعت 13:08 http://dark-art-protection-yourself.blogsky.com/

سلام خانم مدیر/میخواستم بپرسم امتحانات پایانی کی برگذار میشه

معاون:سلام پروفسور....میدونم خطاب به خانم مدیر گفتید ولی از انجایی که خانم مدیر الان در مدرسه تشریف ندارند بنده جواب میدم اگه اجازه میدید!
ما در مدرسه امتحانات پایانی نداریم!

ول کنید معاون!

صفحه نظرا شده صفحه چت روم منو شما!

بگذرید از این مغوله!

معاون:نه زندی نمیشه ما باید بدونیم@

چه فکر جالبی!

معاون جوان هاگوارتز خوشحالم که اینطوری فکر میکنید!

معاون:ممنون مدرس جوان هاگوارتز!!
زندی نه تو واقعا دختری یا پسر؟؟؟؟؟؟؟؟؟میگم که پسری!

مدیر مهم بطن قضیست دو طرف راضین!

دختر و پسر که دیه مهم نی!

معاون:معلومه که مهمه!مدیر و معاون و دانش آموز باید بدونند که استاد معجون سازی دختره یا پسر!
اما در هرحال منکه فکر میکنم تو پسری!

چشم مدیر!

هرچی شما بگید!

آفرین عزیزم.
زندی تو دختری بالاخره یا پسر؟؟

خانومای گرنجرا نظرامو تایید نکیند ناراحت میشم ها!

خودتو لوس نکن لطفا زندی
من میخونم اما منتظرم ملیکا بیاد تایید کنه چون با اون حرف زدی نه با من.اونم هنوز نیومده ظاهرا

کوردلیا ویزلی پنج‌شنبه 10 مرداد 1392 ساعت 23:39 http://anne-shirley.persianblog.ir/

وااااای مبارکه!!!! ملیکا چرا خودت بهم نگفتی? خیلی خوشحال شدم وقتی فهمیدم معاون شدی.
خانم مدیر، من همه جوره ملیکا رو تایید میکنم.

منم همینطور عزیزم :*

پروفسور زندی زی اسنیپ چهارشنبه 9 مرداد 1392 ساعت 01:34 http://arusacesangesabur.blogfa.com

چه جوووووووووووووووون!

من برم تا بیشتر از این ذوق مرگ نشدم!

معاون:زنـــــــــــــــــــــــــــدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خدایا یکم عقل به این ادم عطا کن!وااااااااااااای

melika granger سه‌شنبه 8 مرداد 1392 ساعت 02:35

خوب من برای مصاحبه قبول میکنم......درضمن زندی الا دیدی جن سالمهوای میکم از شنبه دیکه جطوره؟فرصت کافی هم داریم خبر بدیم...در هرحال بازم خیییییلی ممنون

عالیه عزیزم

Melika granger دوشنبه 7 مرداد 1392 ساعت 13:58

مرسی پروفسور
به نظرم بهتره هرچه زودتر شروع کنیم.............
داره دیر میشه........
زندی واقعا چرا اینقدر گیر دادی؟
میخوای ببینی احترام بم بزاری یا نه؟باید بزاری!!
در هرحال میگم من 12 سالمه!!!

ای جاااااااااااااانم! چقدر دوست دارم ببینمت :)
آره موافقم که زودتر شروع کنیم

بله خوب خیلی فرق میکنه!

در هر صورت من که باید احترام بذارم!

من پونزده سالمه ایشون چطور؟

تویه نت وب ندارند نه؟!

دیگه داری مشکوک میزنی زندی! چه فرقی میکنه برای تو؟
ایشون دوازده سالشه.

سجاد سورس بلک دوشنبه 7 مرداد 1392 ساعت 13:08 http://www.mahfel-gh.lxb.ir

من ملیکا رو میشناسم خیلی مهربونه و سنشم مناسبه از هر نظر برای معاونی مناسبه مثلا من مناسب نیستم اما اون هست دی

من میدونم که اون مناسبه.جوانه و واقعا علاقه مند و وفادار هم هست.کی بهتر از اون

آلفرد بلک دوشنبه 7 مرداد 1392 ساعت 11:42 http://Interview10.blogsky.com/

تبریک من می خواهم یک مصاحبه با خانم ملیکا گرنجر برای روزنامه بکنم.اگر شما اجازه می دهید.3 روز دیگه مصاحبه می شه.این هم لینک:http://Interview10.blogsky.com/

عالیه.
ملیکا ی عزیزم خودت رسیدگی کن

حالا بازنشست بشید که چی؟

این خانم ملیکا خانم از من بزرگتره؟

عجب گیری دادی زندی! میگم نمیخوام بازنشست بشم فعلا!
نمیدونم بزرگتره یا نه...فرقی میکنه؟؟

پروفسور سینسترا یکشنبه 6 مرداد 1392 ساعت 21:15

تبریک میگم دوشیزه گرنجر.

ملیـــــــــــکا گرنجر(معاون مدرسه) یکشنبه 6 مرداد 1392 ساعت 11:34

وای پروفسور خیلی به من لطف دارید برای من یک پست گذاشتید!
مرسی............
خوب من منتظرم وظایفم رو به نحو احسن انجام بدم!
میگم خانوم مدیر شما از مدرسه بازنشسته میشی ؟وزارت خونه رو به نظرم ول نکن!بزار یک رونق بگیره و قوی بشه!به نظرم اونجا رو ول نکنید!
خیـــــــــــــــلی بازم ممنون میخواستم خودم یک پست بدم خودم رو معرفی کنم اما شما دیگه زحمت کشیدید!
ارادتمند شما
ملیکا گرنجر
معاون مدرسه علوم و فنون جادوگری هاگوارتز

تو از این به بعد آزادی هر پستی که فکر میکنی لازمه بگذاری عزیزم.منتظر تایید من نباش،من بهت اطمینان دارم

آلن دامبلدور یکشنبه 6 مرداد 1392 ساعت 10:36 http://iranhms.blogfa.com

اول به خان گرنجر تبریک می گم !
و دوم با توجه به اینکه خیلی از دوستان علاقه دارند که توی دنیای جادویی مخترع باشند من کنگره ی ثبت طلسم های جادویی رو تاسیس کردم اگه مجوز بدید اون رو د وزارت لینک کنم و شروع به کار کنم
فعلا خودم مسئولش خواهم بود تا فردی مورد اعتماد بیابم
با تشکر

(خیلی رسمی حرف زدم ؟)

نه عزیزم خیلی هم خوب حرف زدی
خوبه.مجوزش رو خودت میتونی بدی

سجاد سورس بلک یکشنبه 6 مرداد 1392 ساعت 02:42 http://www.mahfel-gh.lxb.ir

مبارکه
من هیچ وقت رو حرف شما حرف نزدم چون میدونم حرفتون درسته حتی وقتی که باهام مخالفت کردید پس اینبار هم به نظر شما احترام میگزارم ولی خواهش میکنم خودتونو بازنشسته نکنید

سجاد سورس بلک عضو هاگواتز بزرگ

نه خودمو بازنشسته نمیکنم عزیزم.فعلا قصدشو ندارم.ممنونم از وفاداری شما

امیر محمّد پاتر شنبه 5 مرداد 1392 ساعت 21:58 http://emrooz-e-man.mihanblog.com/

مبارک باشه ملیکا خانوم

تبریک میگم به خانم گرنجر!

ما کلا به خانواده ی گرنجرا ارادت خاصی داریم!

ولی خانم مدیر یه وقت خودتونو باز نشست نکنید ها!از بعد لی لی من برای سوروس دنبال یک خانم خوب میگردم!

دیوونه :))))
فعلا که قصد بازنشستگی ندارم اما خب،الان واقعا خوشحالم که برای خودم یک جانشین لایق پیدا کردم و کم کم دارم به بازنشستگی هم فکر میکنم....باید دوران جالبی باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد