مدرسه ی علوم و فنون جادوگری هاگوارتز

مکانی برای آموختن فنون و ظرایف هنر جادوگری

مدرسه ی علوم و فنون جادوگری هاگوارتز

مکانی برای آموختن فنون و ظرایف هنر جادوگری

اطلاعیه ی شروع ترم و تاسیس وزارتخانه

دوستان عزیزم سلام!

میدونم که همگی در گیر و دار تابستان هستید.اما فکر میکنم تابستان داره رو به اتمام میره و ما نباید بگذاریم وقتمون تلف بشه.

میدونید که از پرحرفی خوشم نمیاد،پس میرم سر اصل مطلب!

دوستانم،اگر مایل به شروع دوباره ی ترم و آغاز شدن ترم هفدهم هستید،از طریق همین پست جغد بفرستید تا دوباره به اساتید خبر داده شود و همگی اینجا جمع شویم.



دانش آموزان و اساتید گرامی هاگوارتز و دیگر مدارس دنیای جادویی مجازی:


طبق قرار جدیدی که میان من و آلفرد بلک عزیز(مدیر مدرسه ی آتش سرخ) گذاشته شد،ما به زودی وزارتخانه ی جدید و فعالی را راه اندازی میکنیم(که صد البته در مغایرت با وزارت لرد اسپار نخواهد بود)

ما در آنجا تقسیم وظایف خواهیم کرد و هر شغلی را به یک فرد واگذار خواهیم نمود تا با اینکار،هم من از مسئولیت های سنگین مدرسه و وزارتخانه و .... رهایی پیدا کنم،هم دنیای جادویی را سروسامانی بدهیم!


بگذارید بگویم چی شد که ما به این فکر افتادیم،آلفرد بلک پیشنهادش رو داد،و من هم دیدم که بالاخره نمی شود با یک وزارت غیر فعال،دنیای به این پهناوری را مدیریت نمود،لذا پیشنهاد آلفرد را مبنی بر راه اندازی وزات سحر و جادو قبول کردم.حالا این وزارتخانه با نام وزارت سحر و جادو (لرد اسپار،شعبه ی 2) در بخش شبکه ی پرواز قرار گرفته است


دوستانی که مایل به استخدام در وزارتخانه هستند به آنجا مراجعه کنند و اطلاعیه را به دقت بخوانند


بازهم میگم که این وزارتخانه به معنی قبول نداشتن اسپار نیست.همه میدونید که من از همه به اسپار وفادارتر بوده و هستم و خواهم بود.

نظرات 42 + ارسال نظر
راشن جمعه 25 اردیبهشت 1394 ساعت 10:58

سلام من تووزارتخانه لرداسپارشعبه یک کار می کردم میتوانم درشعبه 2 دوکارکنم اگه اجازه دهید خوش حال می شم

پاسخ مدیر: وزارتخانه غیر فعال است

ﻟﺮﺩ ﺍﺳﭙﺎﺭﺩ یکشنبه 9 شهریور 1393 ساعت 23:53

ﻣﻦ ﺑﺮﮔﺸﺘﻢ ﺩﺳﺘﻮﺭ ﻣﯽ‌ﺩﻡ ﺑﻫ ﻫﻤﻬﯽ ﻣﺪﺭﺳﻪ ﻫﺎﻣﺠﻮﺯ بدینﻭﺯﺍﺭﺗﺨﻮﻧﻪ ﯾ ﺷﻤﺎﺭﻫﯽ ۲ﺭﻭﺑﺒﻨﺪ ﯾﮑﯽ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﺍﺩﻡ ﺑﺎ ﺧﻮﻥ ﺷﺎﻣ ﻫﺎ ۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹ﮔﺎﻟﯿﻮﻥ ﺑﻬ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﻫﺍﺑﺪﻩ ﺍﺟﺮﺍﯼ ﻧﮑﻨﯽ ﺍﺧﺮﺍﺟﯽ ﺍﮔﺮ ﺍﺟﺮﺍﯼ ﮐﻨﯿﻢ ﭘﺎﺩﺍﺵ ﺑﯿ ﻧﻈﯿﺮﯼ ﻣﯽ‌ﺩﻡ ﺑﻬﺗﺮﯾﻦ

پاسخ مدیر: لرد اسپارد؟؟؟؟ همچین اسمی نمی شناسم،ورارتخونه ی شماره ی 2 باز میمونه.این خط و این نوع نوشتار هم متعلق به لرد اسپار نیست.
من توسط کسی استخدام شدم که هم اکنون 3 ساله دنیای مجازی رو ترک کرده،پس شما قدرت اخراج من رو ندارید.من فقط از خود لرد اسپار دستور میگیرم که البته با ایشون در ارتباط هستم.

ترسا پنج‌شنبه 5 تیر 1393 ساعت 02:24

من ترسام خانوم مدیر

پاسخ مدیر: خوشبختم عزیزم.منم هرمیون گرنجرم

مری پاتر شنبه 5 مرداد 1392 ساعت 19:08

منم هستم
.........................................
...........................
..................
مری پاتر

عالیه

Melika granger شنبه 5 مرداد 1392 ساعت 11:53

دوستت دارم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
من معاونم!دیگه نمیتونم تو کلاسا شرکت کنم؟؟

اگه دلت بخواد چرا...
الان دیگه مسئولیت خبر دادن به اساتید با توئه و اونها باید گوش به حرف تو باشن

آلن دامبلدور شنبه 5 مرداد 1392 ساعت 10:44 http://iranhms.blogfa.com

خانم گرنجر من رفته بودم به وزارت سر بزنم دیدم آلفرد بلک جغد فرستاده که:
سلام من برای این ها مجوز می خواهم اگه مجوزش را دادید برای تمام مدارس است و لینکش هم کنید:
کوچه دیاگون
بانک گرینگوتز
قطار مدارس
زمین کوییدیج
جنگل ممنوعه
اتاق سگ سه سر
کتابخانه جادویی
روزنامه پیام امروز

من نمی دونم شاید شما مناسب بدونین و مجوز بدین ولی آخه به جز این دوتا تا
روزنامه پیام امروز
کتابخانه جادویی
به بقیه چه نیازی داریم ؟
من جغدشو تایید نکردمم تا خودتون تاییدش کنید

کار خوبی کردی که به من خبر دادی و سرخود مجوز ندادی
ممنون.رسیدگی میکنم

Melika granger شنبه 5 مرداد 1392 ساعت 10:37

خانوم مدیر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من درستش کردم!اما اخه چرا؟چرا چنین کاری کردید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واقعا من نمی دونم !الان در شوک هستم و البته ذوق زده هم هستم!چی شده؟میشه برام تو ضیح بدید؟وااااااااااااااااااای کم شما رو خعععععععععععععلی دوست دارم!!!الان البته خودمم میتونم تایید کنم!خخخخخخخخخخخ

به این خاطر این کارو کردم که هروقت تصمیم به بازنشستگی گرفتم یا تورو به عنوان جانشینم اعلام کنم و اینکه نمیتونستم مدرسه رو دست هرکسی بدم،باید حتما بهش اعتماد کامل میدشتم،و به تو در این مدت اعتماد پیدا کردم.میتوم با خیال راحت مدرسه رو به تو بسپرم و مطمئن باشم نگهش میداری...
حالا تو تا زمان بازنشستگی معاون منی و بعد از بازنشستگی،مدیر مدرسه ی هاگوارتز میشی.... :)

هه پروفسور من از سر بیکاری گفتم بیام یه نظری بذارم حضوری برسانم برم هاگوارتز و وزارتخونه لرد اسپارو اسنیپ خدابیامرز پاینده!

ممنونم عزیزم.کار خوبی کردی سر زدی

پروفسور سینسترا شنبه 5 مرداد 1392 ساعت 00:13

با سلام.
ببخشید که خیلی دیر اومدم.
من برای ترم جدید حاظرم.

عالیه.خواهش میکنم

آلن دامبلدور جمعه 4 مرداد 1392 ساعت 21:06 http://iranhms.blogfa.com

خانم گرنجر !
ناراحت نمی شید چیزی بگم ؟
به نظر من بهتره این وزارت یا وبلاگ رو ببندید و خودتان یک وبلاگ دیگه بسازید تا مدیرش خودتان باشید ؟

وقتی همین هم موقتیه دیگه چه فرقی میکنه؟
اسپار که بیاد این بسته میشه.الانم آلفرد دیگه سرخود کاری نمیکنه.اون منظوری نداشت از اون کارها...دوست خوبیه

آلن دامبلدور جمعه 4 مرداد 1392 ساعت 20:30 http://iranhms.blogfa.com

خانم گرنجر یه کار دیگه هم کردم
یه منوی ثابت که با صفحه بالا و پایین می ره به وبلاگ اضافه کردم که چند تا گزینه داره که البته گزینه ی تماس با من منوش به همون ایمیلی وصله که توی پرو فایلتون گذاشتین
در ضمن من وبلاگ رو هم به صورت غیر مستقیم به دامنه ی که در آخر گذاشتم وصل کردم
www.tmom.tk

خیلی کارای خوبی کردی عزیزم.ممنونم ازت واقعا

کوردلیا ویزلی جمعه 4 مرداد 1392 ساعت 15:26 http://anne-shirley.persianblog.ir/

سلام خانم مدیر. منم خیلی دوست دارم ترم جدید شروع بشه. کمکی چیزی خواستین، بگین.

ممنونم عزیزم.روت حساب میکنم

آلن دامبلدور جمعه 4 مرداد 1392 ساعت 12:21 http://iranhms.blogfa.com

خانم گرنجر در ضمن من کد ترجمه ی وبلاگ رو هم به 36 زبان زنده ی دنیا اضافه کردم
اگه خوشتون نیومد حذف کنم ؟
آخر صفحه هست

عالیه.ممنون

آلن دامبلدور جمعه 4 مرداد 1392 ساعت 12:10 http://iranhms.blogfa.com

خانم گرنجر رو مدرسه ی آلفرد بلک ( آتش سرخ ) کلیک کنید
پیغام 404 می ده می گه وب مورد نظر حذف شد

چرا باز؟ چه خبره اینجا؟

آلن دامبلدور پنج‌شنبه 3 مرداد 1392 ساعت 23:13 http://iranhms.blogfa.com

خانم گرنجر شاید فکر کنید پرویی کردم ولی من تو قسمت ویرایش قالب هر گونه تبلیغات رو حذف کردم از جمله قسمت تبلیغاتی به نام لینک های مفید !

ممنونم.کار خوبی کردی عزیزم

melika granger پنج‌شنبه 3 مرداد 1392 ساعت 20:16

گفتش بر به اىن ادرس من زدم گفت نام کاربرى و رمز عبور را نفهمىدم اصن وارد کنىد نفهمىدم اصن براى چى باىد همچىن چىزى برام بىاد

عزیزم باید عضو بلاگ اسکای بشی تا اون لینک برات معنی پیدا کنه.مظمئنم وقتی بفهمی برات چی در نظر گرفتم ذوق زده میشی
www.blogsky.com
اینجا از طریق لینک وسط صفحه ثبت نام کن و بعد دوباره اون روی اون ایمیل کلیک کن

Melika granger پنج‌شنبه 3 مرداد 1392 ساعت 11:07

الان چه اتفاقی افتاد؟؟؟
این ایمیل چرا همچین بود؟میشه برام توضیح بدید؟؟

چیزهایی که گفته بود رو انجام دادی؟ کارهایی که گفته بود رو انجام بده،برو به آدرسی که توی ایمیل بود،بعدش اگه بازم نفهمیدی چی شد بهت میگم

مهشید(هوچ) پنج‌شنبه 3 مرداد 1392 ساعت 02:00 http://magicflying.blogfa.com/

من برای ترم جدید هستم
فقط خواهش میکنم قبلش بهم بگین که ممکنه مدرسه فیلتر باشه برامو نتونم بیام

روی من حساب کنی هاا

حساب میکنم.نه عزیزم مدرسه دیگه فیلتر نمیشه.اگر هم شد شما بیاید در سالن عمومی گریفندوز اخبار رو میذارم

مهشید(هوچ) پنج‌شنبه 3 مرداد 1392 ساعت 01:59 http://magicflying.blogfa.com/

وای هرمیون هرمیون
تو نمیگی این استاد پرواز جادویی من کجاست؟؟؟؟
نمیگی مرده یا زندست؟؟؟؟
نمیگی در چاله های آسمانی سرگردان شده؟؟؟؟
نمیگی از روی جارو خورده زمین مغزش تکون خورده؟؟؟
نمیگی داره سکته میکنه که میبینی هاگوارتز فیلتر شده؟؟؟
نمیگی نمیگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چی بگم مهشید جان؟! من باید به فکر خیلی چیزا باشم همزمان،شماها باید خودتون تلاش کنید! من که نمیتونم دنبال تک تکتون بیام!
توی سالن عمومی نوشتم،برای همه تو یاهو فرستادم،توی دفتر بعضی از استادا اعلام شد
دیگه چیکار باید بکنم؟؟ اینجور وقتا آدرس سالن عمومی رو وارد کنین،اونجا حتما یه چیزایی گفتم! درست قبل از فیلتر شدن مدرسه من درخ ود مدرسه نوشتم که اگه هر بلایی سر مدرسه اومد به سالن عمومی مراجعه کنید.که خب ماشالا هیچکس اعلامیه های مهم منو نمیخونه

سجاد سورس بلک چهارشنبه 2 مرداد 1392 ساعت 20:08 http://www.mahfel-gh.lxb.ir

باشه اشکالی نداره

خانوم کی درسو شروع کنیم

نمیدونم...باید وایسیم تمام استادا جمع بشن

سجادسورس بلک چهارشنبه 2 مرداد 1392 ساعت 12:45 http://www.ravenclaw.lxb.ir

خانوم گنجر من از هک و تهدید نمیترسم میتوننین برین تو وبلاگم پیام رو چتشو بخونین من تا اخر هستم و نمیگذارم این وزارت خونه ی جدید سقوط کنه



دی

قرار نیست سقوط کنه.آرام باش

سجادسورس بلک چهارشنبه 2 مرداد 1392 ساعت 01:04 http://www.ravenclaw.lxb.ir

خانوم مدیر یه جا تو وزارت خونه واسه من پیدا کن لطفا
هر کاری از دستم بر میاد مدیریتمم خوبه دی

مگه پارتی بازیه عزیزم؟ این چه حرفیه؟

لرد اسپار سه‌شنبه 1 مرداد 1392 ساعت 21:07 http://ministry-of-magic.blogfa.com

درود
با ارزوی شادی نشاط در تابستان داغ برای همه فانتزی دوستان و پاتریست ها
در مورد غیر فعال بودن اخیر و وزارت خانه جدید:
1.مشکلات شخصی و مفقود شدن مشخصات تارنما باعث شد تا وزارت خانه فعال نباشد.
2.نمی خواهم مانع وزارت خانه جدید شوم.
3.اهداف قبلی پا برجاست اما دغدغه های شخصی بسیار
4.هدف همچنان جمع کردن هواداران فانتزیست. امیدوارم وزارت خانه جدید در این امر موفق باشد.
5.وزارت خانه جدید را رصد می کنیم.
6. وزارت خانه بین دنیایی سحر و جادو در اینده ای نزدیک فعالیت گسترده خود را آغاز می کند.
با ارزوی نظم و پیشرفت برای دنیای مجازی فانتزی
وزیر سحر و جادو
لرد اسپار

اگر به زودی وزارتخانه باز میشه،ما فعالیتی رو آغاز نکنیم خب!
با وجود شما دوست عزیز،دیگه من چرا باید جانشین وزیر باشم؟؟؟
اگر خودتون برگردید منم میتونم وزارت جدید رو ببندم!
آرزوی من برگشت شماست اسپار عزیز!
منتظرتان هستیم

سجادسورس بلک سه‌شنبه 1 مرداد 1392 ساعت 20:47 http://www.ravenclaw.lxb.ir

خانوم مدیر درس شوخیای جادوییی هنوز هست؟؟؟؟

بله

سجادسورس بلک سه‌شنبه 1 مرداد 1392 ساعت 20:35 http://www.ravenclaw.lxb.ir

من تو دمنتور به بچه ها میگم شاید چند نفر بیشتر با خودم بیارم
سعیمو میکنم

ممنونم

Melika granger سه‌شنبه 1 مرداد 1392 ساعت 20:31

این ادرس ایمیلمه!
واااااااااااااای ببینم بام چیکار دارید !خیلی ممنون!!هیجان زده شدم!

به زودی میفهمی عزیزم
همین حالا یه سر به ایمیلت بزن

سجادسورس بلک سه‌شنبه 1 مرداد 1392 ساعت 20:26 http://www.ravenclaw.lxb.ir

سلام
وبلاگ فیلتر شد شکه شدم ملیکا بهم گفت ادرس جدید اینه از الان من امادم هر کاری داشتین من هستم

ممنونم پروفسور.وبلاگ رو بی دلیل فیلتر کردن
حالا ما بازم اینجاییم
به هرکسی میتونید خبر بدید.به اساتید دیگه

Melika granger سه‌شنبه 1 مرداد 1392 ساعت 20:21 http://harry-emma.blogfa.com

خانوم مدیر کی ترم جدید رو شروع میکنی؟؟؟؟؟/

نمیدونم عزیزم.
ملیکا لطفا یک آدرس ایمیل از خودت بهم بده.کارت دارم

اها مدیر یه چی دیگه!یه فکری به حال این روزنامه های جادویی بکنید لطفا!

به زودی بازرسهایی برای رسیدگی به این اوضاع از سمت وزارتخانه انتخاب می شوند

سلام مدیر!

اقا من ان قدر دنبال شما گشتم!از بلاگفا وبلاگتون فیلتر بود!؟

در هر صورت جناب پاتر ادرس جدیدو دادن!

هاگوارتز پاینده!

ممنون عزیزم.برای همینه که میگم ایمیلهاتونو به من بدید.من در یاهو برای همه مسیج فرستادم

آلن دامبلدور سه‌شنبه 1 مرداد 1392 ساعت 16:22 http://iranhms.blogfa.com

خانم مدیر برای ورود به سامانه ی وبلاگ نام کاربری و پسورد می خواد که من ندارم ؟
چه کنم ؟

باید از آلفرد بپرسم.من چون خودم تو بلاگ اسکای وبلاگ داشتم،ازم چیزی نخواست

آلن دامبلدور سه‌شنبه 1 مرداد 1392 ساعت 08:47 http://iranhms.blogfa.com

سلام خانم مدیر !
درباره ی وزارت که فرمودید آدرس ایمیل هست
alen.dom.iranhms@gmail.com
با تشکر

متشکرم.به ایمیلتون سر بزنید

albos severus potter دوشنبه 31 تیر 1392 ساعت 22:51 http://bobaton-magicschool.blogsky.com/

از اونجا که شما نماینده رسمی لرد اسپار هستیدنظر شما برای ما مهم است اگر شما قوانین وزارت جدید را تایید نمیکنید من و شاگردانم هم تایید نمیکنیم
دوستدار شما:albos severus potter

عالیه.متشکرم از همراهی و همکاریتون پروفسور آلبوس سوروس پاتر!
به زودی اوضاع مشخص خواهد شد

پرسیوال مایند دوشنبه 31 تیر 1392 ساعت 19:10

خانم مدیر کامپیوترم سوخت و بلاگم هک شد
فردی به نام سالازار ریدل من رو تهدید کرده من رو ببخشید ولی من از دنیای جادویی می رم

باشه عزیزم.خیلی ناراحت شدم از این اتفاق

آلن دامبلدور دوشنبه 31 تیر 1392 ساعت 18:04 http://iranhms.blogfa.com

خانم مدیر !
آلفرد بلک داره دنیا رو رو سرش خراب می کنه !
می خواد به معلم ها حقوق بده !
وزارت جدید داره عین وزارت ابرفورث دامبلدور می شه .
لطفا خودتون وزارت تاسیس کنید و این وزارت رو ببندید.
ناسلامتی شما نماینده ی وزیرید

حقوق؟؟؟
من نمیفمم اینجا چه خبره؟؟
چرا کسی با من هماهنک نمیکنه!
من این اوضاع رو سامان میدم.نگران نباش

آلن دامبلدور دوشنبه 31 تیر 1392 ساعت 10:41 http://iranhms.blogfa.com

خانم گرنجر با توجه به اینکه سه رییس مدرسه های جادوگری در وزارتند آیا امکان بودن من و داشتن پستی در وزارت هست

وایسا ببینم چه خبره،هروقت اوضاع درست شد،پاداش وفاداری شما داده می شود

آلفرد بلک دوشنبه 31 تیر 1392 ساعت 09:36 http://fire-red.blogsky.com

ببخشید همه مال من شما اگر خواستید با اعداد بگید فقط حواب را در قسمت وبلاگ من بگذاربد در ضمن بزای ایمیل شما دعوتنامه وزارت سحر و جادو رو فرستادم به این ایمیل hermion_granger@yahoo.com درسته؟

اول تکلیف وزارتخانه رو معلوم کنید بعد راجع به بقیه اش حرف میزنیم

Melika granger دوشنبه 31 تیر 1392 ساعت 09:29 http://harry-emma.blogfa.com

وااااااااااااای خانم مدیر من داشتم از افسردگی دغ میکردم!کوردلیا ادرس اینجا رو به من داد!
این رو بدونید من هستم!خیــــــــــــــــــلی از خراب شدن مدرسه متاسفم!خانم مدیر من خیلی دوستون دارم!!!

مرسی عزیزم.منم دوستت دارم

امیر محمّد پاتر یکشنبه 30 تیر 1392 ساعت 19:17 http://emrooz-e-man.mihanblog.com/

خانم مدیر من هستم

خوبه.ممنونم

سهند یکشنبه 30 تیر 1392 ساعت 16:43

من مایلم خانوم مدیر

خوبه.ممنون

هری اسکیتر یکشنبه 30 تیر 1392 ساعت 15:27

خانم مدیر روزنامه ی من می بنده
یعنی چی وزارت جدید؟
لرد اسژار کجاست
جماعت رو به بازی گرفتی؟

لرد اسپار نیست همونطور که میبینید.و دنیای جادویی به شدت به مدیریت احتیاج داره.ایشون وظیفه ی مدیریت دنیای جادویی رو به عهده ی من گذاشتند.
وزارت همچنان به عهده ی ایشونه.قرار نیست جایگزینی صورت بگیره.قراره در غیاب ایشون،دنیای ما مدیریت بشه! توسط من که معاون اول ایشون هستم و ایشون شخصا منو انتخاب کردن!!!!
در ضمن درست صحبت کنید!
این از اختیارات منه که بخوام دنیای جادویی رو سروسامان بدم.ایشون هم بهم این اجازه رو میدن
حالا حرف دیگه ای هم هست؟؟

آلفرد بلک یکشنبه 30 تیر 1392 ساعت 13:15 http://fire-red.blogsky.com

بی زحمت شما برید تو وبلاگ من هر چیزی که در لیست لینک دوستان خوبه مجوزش را بدهید و جزو لینک دوستان خودتان بکنید البته پرفسور کرام را نکنید

من نمیتونم اینکار رو بکنم.خودشون باید درخواست مجوز بدن،زورکی که نمیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد